Ett drömscenario



Ahhhhh,
jag har fått en önskedröm!
Till hösten snackade jag o Tina om att kanske flytta, inte för at vi egentligen vill, men men...
Och tänk om Sara min älskling kunde flytta in med oss!
Vilken kombo!
Vilka fester!
Vilket liv!
Mon dieu!
Men alltså snacka om roligt!
3 crazy chicks in one flat! Hade ju vart gudomligt alltså!
Och jag menar vi är ju så heta.
Folk dregglar ju efter oss när vi går en och en..
Men om vi då går alla tre.
Ja, det kommer ju bli ramaskri!

Som du märker är det min oerhörda ödmjukhet som talar.
Jag är en väldigt blygsam personlighet......... Ehm not!
Hittade för övrigt en lya precis vid Linnéplatsen som totally platsar på min behovslista.
Är nästan så att jag köper den bara för att jag vill...

Men ååååh.. Hur längtlig får man lov att bli innan det spricker alltså?!
O så kommer min söta Elin tillbaks till stan..
Pussungar!
Nu är det bara den där envetna rackarn i Uppsala jag väntar på!

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Gud vad kul att flytta ihop! Vad härligt det låter! Har ni börjat leta lägenhet? Åh, vilket liv, som i en äkta chick-flick!
ps.
Jag har klippt naglarna! Kram!

Postat av: Anna!

Ja men eller hur... Vi bodde ihop 4 bästa vänner när vi pluggade i Spanien, funkade precis hur bra som helst!! =) Och ja jag har börjat kolla runt, är ju ett tag kvar, men lite framförhållning måste man ha!!! Hihi, jag är så sugen på detta att jag dör!
Och goding, kommentaren med naglarna är ju för bäst alltså!! *klappar händerna av förtjusning!*

2007-06-02 @ 00:45:31
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback