I´m back, have you missed me?

Ja,
då var jag hemma igen?!
Har du saknat mig tro?
Själv har jag saknat dig massor, det vet du väl?! Du som är så rolig o gosig o snäll o go o jättebra! =)
Kan ju säga att det var sjukt roligt på Gotland! Apkallt! Men så fruktansvärt roligt alltså! Lätt att jag ska dit igen!
Massa luffare som hoppar omkring i fula overaller o skrattar o leker o festar o har asball!
Det är precis som Tylösand fast med roligare folk!
Bara så ni vet!
Om du tycker jag är dum som börjat plugga, jag tycker du är dum som inte gjort det!! =)
Det är lätt det bästa jag gjort i år alltså!
Sedan att man får gör alite hemtentor o shit emellanåt, det får man la stå ut med..
Man träffar ju så himla mycket najs folk!

För övrigt, jag har gjort bort mig!
Damnit!
Jag visste att jag skulle lämnat den förbannade telefonen hemma!
Så hade världen trillat på lite bättre, lite snabbare alltså.

Kommentarer
Postat av: elin i stockholm

Äh, jag är så van att alla älskar mig så jag reagerade knappt.. ;)

Postat av: Anna!

Måste va underbart o va så älskad du?=P Hänt nåt skojj på siståne eller?

2007-05-14 @ 18:41:56
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback