Is this me now?

Jag har en hemlighet faktiskt.
Jag vet inte riktigt hur jag ska säga den bara.
Men jag är värdelös när det kommer till det här med att läsa av nyanser.
Vilket skapar en jäkla massa problem alltså.
Nu har jag iallafall kommit underfund med varför "en del" flickvänner inte tål mig.
Tjoho! Vilken underbar upptäckt, eller inte..
Sedan är jag för övrigt sjukt nedstämd för det är gråååååååååååååååååååååått väder!
Jag bokstavligt talat avskyr grått väder!
Vitt går väl bra.
Men det ideala är ju givetvis blått väder, dvs inga moln alls!
Jasmine min söta syster yster var här igår och sov över..
Skåne-Calle ringde o tyckte jag skulle ta med både Tina o Jasse och gå ut på krogen!
Men jag vet inte, 11-åringar tycker inte jag hör hemma där alltså.
Men det är sant.
Den dagen när hon kommer börja gå ut, så får hon inte gå ut utan mig eller någon av oss andra äldre syskon =)
Jag vet hur vi andra är, någon av oss skall bli fullkomlig alltså!
För övrigt har jag en hemtenta på g.
Den verkar himla smaskig..
Riktigt kluriga frågor dom fått till där alltså =)
Ibland måste jag tydligen aktivera huvudet mitt för att inte gå in i koma, detta är kanske ett sådant tillfälle!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan slänga ner mina böcker i en väska o dra iväg.
Vad tror du om det älskling?!

Jag är inte så orolig, eller nervös, jag är bara helt skrajj!
Crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback