Miljöboken o lite förlorade tankar!

Alltså faktiskt,
den här "miljöboken", den heter faktiskt så, den är faktiskt rätt intressant!
Handlar som titeln avslöjar om miljön... No shit sherlock?!
Men på ett lätt sätt så till och med jag fattar det bra!
Det är ett plus i kanten! Mon dieu!
Ska nog dra till JKPG på torsdag.
Det är min plan för veckan.
Tänkte börja skriva tentan på tåget, så det så!
Frågorna måste ju gå att skriva av från nätet eller?!
Jag menar, man måste la inte sitta o skriva i det där programmet?!
Det borde la gå o sitta var som o skriva, bara att jag lämnar in det där eller?!
Jaaaaa, klart det går! Doh!

Nej, nu är det nog att skriva ner mina intressanta tankar och frågeställningar angående denna bok, så att jag någon gång kan få sova klart! Jag missade väl en 15 timmar i sömn på AG eller mer kanske... who knows?!
DKV, "glömde" nämligen att det fanns folk som sov där.. så de körde sin crappy låt på repeat till döddagar! Men de goa var att till slut hördes den inte, utan det dök bara upp ett segdraget "dkv" någonstans, och då förstod man att de inte stängt av den än =)  Wiu!

Puss på novsen goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback