Och telefonsamtalet 00:57 började; "Är det pappa?!" - Updated

Habdi!
Hej min godis!
Vet du vad? Jag var ute en liten stund igår faktiskt.. Totally untipped.
Erik kom till stan o vi gick ut o dansade.. Förfestade lite här först och drog in till stan och på
Hard Rock sen.
Tina o SkåneKalle var med också.. Vakterna Hard Rock är så roliga!
erik shakar
"Hur gamla är ni?" Killarna är 24 o jag 23, Tina är 20...
"Ja, det är ju 25årsgräns här! Får jag se på legen.."
"Ja, nä 20 år det är ju för ungt alltså.
24 kan gå bra, men 23 är också för ungt!
Vi har 25årsgräns här!"
"Men om ni inte ringer hit massa vänner som säger;
"Men mina kompisar är där inne!" så är ni välkomna in!"


(Bilden är inte ifrån igår!!)
Jajaja, alltid samma grejj, verkar det som. Men lik förbannat kommer man ju in, så sluta tjöta... Satt o softa på uteserveringen ett tag, det var la rätt najs. Blev lite irriterad på skåningen dock som tog upp en grejj som hände på AG som störde honom och började jiddra om att några tjejer inte kunde vara ärliga eller vad det var. Förmodligen tjejer i p6 då?! Alla utan 1 eller 2! OJDÅ, vilka var med på AG?! hmmm Inte så svårt att lista ut vilka det kan vara kanske?! Men sedan ville han inte säga mer och sa att;

"Det är lugnt nu, jag vill inte snacka illa om någon som inte är här!"

Alltså jag vet inte hur det funkar i dina kretsar älskling! MEN, min erfarenhet säger mig att om man tar upp ett ämne, så är det för att man vill tala om det ämnet eller berätta en specifik sak. I det här fallet, antar jag att det var för att han ville berätta detta. Men att då få för sig att ko-vända och helt enkelt vägra att fortsätta??!!
Det stör jag mig på faktiskt. Handlade det inte om mig, okej, varför tog han då upp det över huvudtaget? Och om det handlade om mig och han tog upp det, då anser jag mig ha rätt att veta vad det är jag har gjort! Nu tror jag mig iofs ha en aning om vad det handlar om, men iomed att han inte slutade det han påbörjat och talade om vad det var, kan jag ju inte ha annat än aningar! Anyhow... Det blev ju tydligen end of discussion där, för han ville ju inte säga mera.

Sedan var det tydligen tokdött uppe på dansgolvet, så vi lämnade kvar jackorna o sa;
"Vi tar en öl på Dancing Dingo och går tillbaka sen!"
För kalle ville gärna dit o göra ngt.. Billigt o komma in, gratis so to speak =) Men shit va skumt folk det var där då!!! Ärligt talat kändes det som en fjortis-disco, men med vuxna människor, som hoppade och studsade och hällde öl överallt på alla!!! Bläääk! Så sjukt ofräscht! Eller Ovärt!! Som man säger i vissa kretsar =)
Jag skulle gå 1.5 meter fågelvägen, men bad bartendern hålla mitt glas till jag kom till andra sidan bardisken, för jag var tvungen att använda bägge händerna för att hålla undan folk o undvika bli spilld på!

To be continued!

Anyhow.. Vi kom igenom folkhavet och letade oss bort till ett ledigt bord där vi satt o tjöta. Vem kommer dit då om inte Petter?! Shit o pommes frites! Honom har jag inte sett sedan våra glansdagar...Hehe, Jag o Sara o Floda boif vilka fester!!! =P Sjukt roligt att se honom igen faktiskt! Och nu när Pierre flyttar hem till stan igen, Jonas kommer hem från öarna och Sarpappa glas?gona kommer hem från sin djungel får vi se till att dra hit Henke igen och allt annat pack och ha lite reunion! I miss back in the days! När ölen var uppdrucken bestämde vi oss för att gå tillbaks till HR, för det var kanske inte direkt "rätt ställe för oss". Men då är ju Kalle väck! Vad är detta?! Stället är stort som 2 skokartonger men killen går inte att finna! Så vi går ändå.Vi sa ju; "Vi går dit och tar en öl och går tillbaks igen"! No? När vi precis kommit ut från Dancing Dingo ringer min mobil... Pappa?? Jag svarar, men hör inte riktigt vem det är... Så jag frågar; Är det pappa?! Det var ju trots allt hans telefon det ringde från!!! Då visar det sig att han och mamma är ute och gör stan osäker! *skrattar* Så ringer dom oss! Martina och Erik går bredvid mig och ser lite smått skeptiska ut. "Vad har hon för jäkla snuskrelationer?! Pappa?! Uuuuuuuuusch!!!" Det här har jag dock ingen aning om så jag fortsätter samtalet och berättar att vi ska till Hard Rock o ber dom komma dit. Tina och Erics min är oslagbar! När vi la på undrade dom vem det var.... Och blev la ungefärlika överaskade som jag när jag berättade att det var pappa! Sedan ringer Andreas också och berättar att han letar efter oss på HR, så jag ber honom komma till entrén för jag är precis där. Så vi står där o tjötar(värt att kolla in länken!!!!) en stund, och går sedan och sätter oss på uteserveringen...

När mamma och pappa sedan ställer sig i kön, kan jag inte låta bli, jag är tvungen att fråga vakten "om min mamma och pappa kan få komma in, dom står i kön?". Yes samma vakt som inte bad oss dra dit alla våra vänner... Han svarar;
"Om de har åldern inne så kommer de in" Så sjukt roligt....=)
132928-113
(Bilden är inte från igår! Eller ens iår... Men vi ser ju ungefär likadana ut ändå)

Alltså my god! Hade så sjukt roligt igår.. Mamma var ju helt i sitt esse alltså! Snackade med en snubbe på dansgolvet, och han sa att han såg varifrån jag o Tina fått vår rumpa... Haha.. okejj?! Står du och spanar in min mamma eller?? Freaky S.O.B! Jag kan ju säga sisomså, Andreas skulle bara gått dit o tatt en öl med oss och gått vidare. Men, jag vet inte... Jag tror nog att han stannade hela kvällen, tjötade om efterfest och inte alls verkade sugen på att dra vidare, förutom på efterfest då =) Han sa dessutom att hans föräldrar aldrig hade gått ut o festat med honom, vilket jag tar som en lite twisted komplimang! Jag vet ju redan att jag har grymma föräldrar! Bara kul att andra tycker det med! Och Eric, den lille söte, så jäkla roligt att han va med! Inte så himla många som festat med mina föräldrar och mig och min syster och min kusin alltså! Oddsen på det är skyhöga vill jag lova!


Jag ber om ursäkt för alla länkar, men gillar du dem inte, klicka inte på dem =)
Sedan om du inte gillar vart du hamnar, så får du la bara tugga o svälja för det är mina länkar inte dina sötis=) Puss o tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback