Snacka om miss alltså!


Jag såg "Hot Fuzz" alldeles nyss... Tänkte det kunde vara en skön rulle att se på
när man inte riktigt har hela hjärnan aktiv om man säger så.. film
Tyvärr får jag väl meddela att jag blandade ihop denna brittiska action-liknande film
med en amerikansk komedi! Jag hade räknat med en softish-film att sova till,
men inte katten vågade jag sova till den här!
Och när de(n) där huvtäckta filuren spran omkring och härjade herre-min-je,
ja det var ju inte sova jag tänkte på direkt! Och yxor o blod som skvätter o vem vet vad!
Inte inte inte en softish-film!!!
Men å andra sidan, filmen var bra! Men dock inte vad jag räknat med eller förväntat mig.
Nu får jag nog krypa ner i badet o cleana mig lite så jag kan piggna till till sedan..
Måste även höra av mig till flickorna och se hur det gick i morse...

sjuk 2choklad
Det här har jag matat mig med de senaste dagarna. Lyx kallas det!
glass

varannan vattente



Sover man i 2-3 dar blir man faktiskt sjukt i huvudet!
Jag låg hela dagen igår fullt påklädd under mitt täckte,
under mitt överkast,
under min fleece-filt i våran skinnsoffa
med 3 kuddar runt huvudet och sov hela dagen,
och jag frös ändå! Helt galet!
Jag förstår inte alls varför man måste frysa som en liten gnu i ishavet bara för att man har lite feber!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback