Afro is the shit - It's all about appearance!

Tjaaaaa..
Gud vad jag längtat alltså..
Totally crazy... jag bara sitter här i mitt egna huvud o tänker o tänker... himla mys ändå... Jag har nog sjukt många tankar du. Jag tänker itne tala om dem dock. Det nöjet unnar jag er inte! Men jag har ett bus på g. Ett ritkigt bra ett. Be aware! Jag letar efter en speciell gubbe, det är min nya maskot. Jag tror han är försvunne. Stackarn...
Anyho, jag städade lite idag, hittade en afroperuk. Intressant! Så den har jag på huvudet nu o tro att den kliar alltså! Jag ser ut som hon Erykah Badu! =) Big head! Måste bara sminka till ögona lite så de matchar håret! Goddamn. Jag passar fan i afro!! Klockrent värre..
image187

Jag ber om ursäkt... Men jag orkar inte skriva klart det är andra inlägget som jag lovade att skrva klart....
Åååååh förlåt?! Jag är en dålig dålig människa!! Men jag städar ju iallafalla! Man ska inte klaga om man iallafall försöker... Ehm... eller ngt.. Sedan är jag faktiskt lite deprimerad, för hade jag kunnat opponera lite bättre på den där jäkla uppsatsen hade jag fått vg!!!!! BANAN! nu kommer jag säkert bara få g. Attans!

Det var inge roligt!

Men men, afro is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback