Den lilla sötnosisen...


 Jag stod o prata med Linda, en tjej på jobbet häromdan...
Så kommer han, min lilla ängel, fram sträcker lite på sig o klämmer mig på bröstet...
Både ja o Linda tittar förvånat på varann o på honom o undrar
-Vad gööör du?   
-Nej jag har inte sett dig på länge så jag ville klämma lite.. ska vi måla?
Vad svarar man på det då? Jovisst kan vi måla? =P
Sedare samma dag kommer han fram när jag häller upp kaffe i kokaren.
Kommer fram bakifrån och kramar om mig, fast han är ju inte så lång.
Så hans huvud hamnar i min rumphöjd ungefär... Men det gör ju ingenting tydligen!
För han gosar liksom in näsan ändå!
Och säger sedan;
- Jag har saknat dig!
Älskling, du har ingen aning om hur mycket jag saknat dig!
Men jag vill inte att du är i min rumpa för det =)

Kommentarer
Postat av: Träsk

Jadu, din skrift lämnar ju vägen öppen för lite vilda tolkningar ibland, synd att jag måste gå nu! Tjing! =
P

2007-11-14 @ 12:33:48
Postat av: Mary

Känner igen de där *S*

2007-11-14 @ 15:03:00
Postat av: Anna*

Asså jag älskar den ungen. ADOPTION!! Snarast!

Postat av: Anna*

Jag tror han gillar mig med.... =) Iaf lite =P

2007-11-14 @ 15:15:16
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback