En weekend i dödens följe!

Skjut mig!!
Jag är så jäkla trött...
Jag borde ta mig lite semester alltså... åka iväg en helg och sova sova sova...
Lämna mobilen hemma... o sätta mig någonstans där det inte finns el?
Ska vi planera ett elavbrott och åka iväg du o jag?
Vad tror du om det?
Satt och lyssnade igenom massa musik på datorn, tog all musik på random, och många godbitar dök opp I tell you...
En gammal lovesong också.. Ååååååh vad jag kopplar ihop den med Micke... Min lilla Mickemin... SAKNAR DIG MASSOR GODIS! Du är så fin... Lilla bus... snacka om att bli längtlig alltså!
Miss you Love!

Hade ju Halloweenfest i fredags, huuuuur jäkla bra som helst.. Lite kasst sortiment i baren rent ut sagt, men jag hade himla kul.. sprang mellan att sitta i dörren och kolla att gästerna hade kul och shaka lite ass, dela ut priser, prata med vakterna o sånna där sociala stuff, riktigt roligt faktiskt. Tror de flesta hade kul med =) Många som var bakis dagen efter iallafalla... hohoh... Dock inte jag.. Så jag ville köra ett "förortsrace" vi blev ett par stycken o vi började på Marklandsgatan... "in the hood" ehm.. ja typ! Kanske lite! Eller??
Anyhow, vi fick tag på en öl, satt o tjöta o hade asball, skulle ta treans vagn o åka med den hoppa av på varje station till vi inte orkade längre...
Men det sket sig!! Vi satte oss på tvåan tror jag, åt ANDRA hållet, missade att stoppa på botaniska, så vi hamnade på sahlgrenska! Men där finns la inga pubar?! bara läkarsprit! och så starka grejjer tål nog inte jag.... Så vi tog Chalmers istället!! Tog oss därifrån via kapellplatsen till vasaplatsen... Dit hade vi ju kommit ändå om vi tatt trean som planerat... Så vi satte oss på Mi casa o beställde in öl efter öl efter öl.... goddamn!! Hamnade på Dancing dingo vet jag o tog en tequila.... Ajajaj... Kom hem iallafalla =) O vaknade i morse av att ngn granne borrade i betong!! fy faaaaaaaaen!

Men men Nu är det dags att städa o shaka lite ass.... Ngn go film ikväll kanske.. Sällskap någon? Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback