Jag är faktiskt

Jag är faktiskt ledsen och riktigt jäkla förbannat för o va ärlig..
Normal jävel som går o bränner ner skolor då? Ehm näää tror inte det va?
Okej fine det är la aldrig bra o elda upp skit eller? Men när det drabbar folk jag känner.
Då har det ändå gått för långt!
Vad ska min lilla sessa göra nu då?
Skoljäveln är ju förstörd!!!!
Jag blir både arg o ledsen faktiskt.
Min gamla jävla skola som jag visserligen hatade att gå i.
Men jag var väl inte så smart heller kanske!
Hur störd är man om man bränner ner en skola då?
Jag blir så trött ärligt talat.

Det värsta är att på småställen, där känner alla alla...
Folk vet ju vilka dessa är.
Hoppas bara att de kan ta o sätta dit dom med.
Vad är det nu 3e eller fjärde gången de eldar där i krokarna?
Skitungar!
Dom ska ha vad dom förtjänar!
Lätt att dom ska.
LVU kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback