Patchouli!! Jag är så jäkla bra! I am the shit!

Tjaaaaaa
Hade en riktigt trevlig dag igår faktiskt... Believe it or not alltså! Jobbade först heeeeela dagen lång slitigt som attan, för att sedan hälsa på hos min kära mor o far o min söta lilla syster som nu för övrigt har färgat håret, och ÄNTLIGEN vågat säga hej till Björn.. Hoho.. Lovely =) Men hon förnekar starkt att han är söt! Well, I'm still gonna tell him she does! Hemma hos mor o far var det himla mys måste jag erkänna.. Längesen nu. Hinner inte åka dit. Det är illa. Jag tror jag ställer in allting snart och är där en hel helg så de tröttnar på mig. How about that? Jag har tydligen tusen uppgifter att klara av. You see, min far är underbar, men tror att jag är en teknisk gud. Vilket jag kanske är på många vis, men det är väl för att jag gjort fler misstag än jag erkänner, och lärt mig den hårda vägen. Jag vet inte hur många gånger jag hmmm, vart tvungen att installera om datorn för att jag fuckat up!
Anyhow... Kom hem sen runt 9-snåret... Tired as hell.. slog mig ner framför tvn, kollade om jag fått svar angående märkena o tro att jag fått! Hohoho, vad lycklig jag blir! Då ploppar
Bloody Mary upp och vinkar glatt o säger; Tja stupid vi ska på black o white-fest. Var klar för 10 minuter sen!

Eller nä, inte de orden, men den innebörden typ =P Så stressa som ett litet djur, hann inte ens locka håret, så det fick bli platt, men men det va rätt hett det med.. Hoppa i en liten klänning o drog till vagnen.. 22.08 var jag i Brunnsparken o mötte Mary hoppa på bussen o kom fram... yeeey!

Kom dit shaka ass, drack lite bubbel o lite rött o sedan wooow klockan är över 12... Sessorna måste ner på stan i sina fina klänningar och sociala! Sagt och gjort vi drar! Får då ett sms från systemsex som undrar var fan jag är! Ehm, på väg emot stan? Och ja det är ju sant faktiskt! Då talar de om att yeeey, vi är på Smaka. Kom bara kom kom kom... Är ju redan på väg emot vasaplatsen så what the heck. 15 spänn inträde har jag nog råd med du! Så vi sätter oss o socialar o blir bjudna på jag vet inte ens vad.... =P Men jag måste erkänna att systemsex utan overall är ganska trevligt folk =P I was terrified I tell you! Livrädd var ordet! Efter AG visste jag inte vad jag förväntade mig alltså... Men gossen hade ju tillomed ngt skjortliknande på sig! Quel Chock! Tokitoki!

Tog oss hem, alla var för sig tror jag.. Himla mys ändå, sedan så dog min stegräknare! Hur go är den då??? Hade iallafall över 15000 när vi var på black o white party... så jag tror jag klarade mig ganska bra igår.. Måste bara köpa en ny sån där dumbom nu då... Banan! Var får man tag på sånt? Jag har kommit på att jag är en bortskämd brat. Typiskt. Jag som är så himla bra! Måste jag vara dryg nu då? Ja okej! Jag är inte den som är den! Nej fan.. Jag är DEN! I am it! Så måste det vara! Shake that ass, watch yourself!! Fan va jag är glad idag.. Lovely värre!

Sedan idag, vet du vad som hände då?? Joooo, jag vaknade i morse, ja o jag var livrädd, för jag hade drömt en himla massa marddrömmar om spindlar och troll och en mormor som var arg och jag vet inte vad.... Riktigt läskigt alltså!

O idag ja vet du vad planen är? Har du en aning? Kan du gissa?! Massa sötnosar kommer hit för o spela spel o mysa o softa o ha himla najs... Can it be perfect eller can it be? Oj oj oj, jag är så förvirrad att jag nästan inte finns alltså... Helt galet =) O Eric det lilla trollet kommer ner till stan, han ska möta Danne i stan typ om en kvart, och sedan dyker de opp här! Måste dansa o duscha o städa o sminka mig så jag ser lite söt ut innan dess... But do I really care? no, why would I?! =P Sitter o gnager på sladden till hörlurarna? En hit? I doubt it, för jag kommer nog få en stöt snart... Dör man av en sån här stöt?? Jag menar det gör dom ju på filmer o sånt! Hur ska jag veta? I barely live... Ehm...

Nej just jag skulle säga nåt alltså... Fast jag tror jag glömde bort det, för ajg kom på mig själv med att spontandansa! Tillomed utan räknare! Banan! Får inte ens cred för det då ju... hohooh....., Nu ska jag duscha o bli lite söt... Kom vetja!

Kommentarer
Postat av: Träsk

Seriöst spralligt inlägg! hahahah

I like!

Nu måste jag göra mig i ordning för festen. CB säger att jag ska komma i kostym??? Ska jag slå till? Vem vet.

2007-11-10 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback