Söt eller syndig?

Såg en skön rubrik på min startsida idag.. Den var ju som du kanske listat ut; Söt eller Syndig?
Läste den faktiskt inte, gick direkt hit för att upplysa dig istället. Ibland är det nog bäst att inte veta. Det var nämligen Aftonbladet, denna eminenta blaska som jag ideligen läser. Jag har aldrig sett en falsk nyhet där måste jag lova. Dessutom har allt högsta nyhetsvärde. Vem visste tex att man inte behöver skämmas för självbefläckelse längre?? Det var deras huvudnyhet kl 14.44(kanske inte är klockslaget, men detta får du för 14.44) idag. Mycket intressant vill jag lova. Ja det är sånt där jag roar mig med på min fritid alltså. Lusläsa Aftonbladets nyheter.

Men idag hade jag något alldeles särskilt på agendan! Jag skulle prata med mina små aspar! Myspys.. Vi slog oss ner i a-huset och jag pratade med dem på tu man hand om vad de känner om olika saker. Himla intressant måste jag lova. Jag kan väl lugnt erkänna att de pratade om ungefär samma saker jag sett, och fått uppfattningen om. Men upplyste mig även om flera andra saker som helt gått mig förbi. Jag tror jag har fått min "första femma" om jag kan uttrycka mig så när de trots allt är 10 st. Hmm... Anyhow... I know what I mean!

Nu ikväll kan det bli intressant faktiskt. Det vankas tv-spel. Och inte vilken skit som helst. Nintendo 8-bitar. *Oooooooh, suset går genom publiken!* Det var längesen, och lite öl till det o nåt o knapra på och det blir en fulländad afton. Så länge det inte dyker upp folk med massa konstiga frågor är jag nöjd.

Nu blir de kaffe!! Puss!
(Ja men våga pröva länkarna dåååå, tönt!!!!)

Kommentarer
Postat av: Träsk

Klickar inte på mystiska länkar som skumma personer ger! Har min mamma lärt mig faktiskt.

2007-11-16 @ 20:37:06
Postat av: Träsk

Var tvungen att kolla aftonblaskan själv nu. Kopplade inte riktigt Självbefläckelse=onani där. Men nu är jag med i matchen! Skönt då slipper jag oroa mig för håriga handflator.

2007-11-16 @ 21:15:56
Postat av: Anna*

Hmm ok, du klickar inte på mina länkar för det säger , men att stalka mig går bra... DET har hon inte sagt ngt om eller?? =P

Postat av: Träsk

Mamma vet bäst! Äsch, jag är en harmlös tönt. =P "PANG du är död" är nog det värsta jag kan utföra! (helst med tv närvarande)

2007-11-18 @ 17:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback