Yet another one!

Konfirmerat dig:
Nej, jag fick alla presenter när jag fyllde 15 istället =P
Legat med en kompis:
Jaja... Kanske det om man ska vara så noga!
Varit hög i Åmål:
Inte ens vart där?
Varit full i Pajala:
Defenitivt inte vart där!
Sagt något korkat i Göteborg: 
Jag bor där??? =)
Sagt till din mamma att du hatar henne:
Ja det har jag, men inte menat det!
Bett till gud:
Nej den skiten har nog dumpat mig för längesen!
Dansat i köket helt ensam:
Inte bara i köket!
Velat ligga med en skallig man:
Skallig, eller rakad?
Lurat någon på pengar:
Pappa?
Stulit från ett barn:
Hahaha, som vadå? Godis? Jag äter inte godis =)
Sökt till Big Brother:
Ja, det är jag som är Linda Rosing! Tjaaaa
Varit med i Big Brother:
I just told you =)
Slagit en vän:
I don't wanna know..... =P
Slagit någon du hatar:
Hatar inte nång..
Tyckt att du själv varit jobbig:
Ja, jag är väl en av de mest störande människor jag känner!
Spelat in ett avsnitt av Antikrundan:
Nej jag kollar live =P
Tyckt att Martin Timell är en riktigt käck prick trots allt:
Alla har rätt o leva, han är ju ganska fräck när han spelar den tuffe killen i Deal or no Deal! Roligt! =)
Vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person:
Jaaaa, sen såg jag att det var Sara!
Varit i en Bingohall:
Icke!
Hävdat att man ska vara sig själv?
Du är väl vem du vill, jag tycker det är lättare att vara mig dock =)
Köpt en skiva med Death metal:
Vet inte vad det är=)
Ljugit om din nationalitet:
Hahaha, nej jag orkar inte, däremot tror folk ibland jag är spansk.. Måste bero på mian blågröna ögon... Hmm...
Ljugit om ditt namn:
Ja, när jag flirtat upp en kille åt min kompis, eller träffat en idiot själv!
Gråtit i slutet av Titanic:
Sorry! I do not cry!
Bakat in droger i ett bakverk:
Nej men choklad? Close enough
Känner du någon som sitter i fängelse:
Jag känner TILL någon... Hon tjejen med den taskiga frisyren...; Annika?
Hånglat till Oasis:
I don't know?
Önskat att du vore någon annan än den du är:
Jag som är så himla bra?!
Haft sex på en offentlig plats:
Ingen kommentar=)
Nypt en tjej i baken på krogen:
Hahhaa, skulle la vara Sara, Elin, Erika eller Josefin då?
Varit på en hårdrocksbar:
Diamond Dogs? Sticky?
Bangat på något:
Ja, typiskt!
Köpt en skiva med Scooter:
Nej?
Fått höra att du liknar en kändis:
Kelly Clarksson?
Sovit i en Hästens-säng:
Nej jag somnar ändå...
Städat och tyckt att det var kul:
Let's face it, städa är inte min grej!
Ätit något så äckligt att du spytt:
Leverpudding?
Förolämpat någon så grovt att de börjat gråta:
Nej, men sett smärtan i ögonen på dom =(
Blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen:
Jaaaaa, jäkla NKB-lärare!! Skrev det jävla arbetet helt jävla själv!
Lagat potatismos på en date:
Nopes...
Bakat egna semlor:
Jag gillar inte semlor?
Luktat svett och tyckt att det är charmigt:
Charmigt? Köp en deo!
Blivit så äcklad av en annan person att du kräkts:
Äcklad? Ja. Kräkts? Ja.
Rakat av allt håret på huvudet:
You wish =)
Rakat bort ögonbrynen:
Hehe nej?
Ätit middag med en lärare:
Jag läser till lärare, doh!!
Hjälp en gammal dam att gå över gatan:
Ja o jag fick en tjuga för besväret!
Muckat gräl med en skinnskalle:
Jag tror inte vi hänger på samma ställen!
Åkt ambulans till akuten:
Inte ens vart på akuten!
Konverterat till islam:
Ehm, som att det är vanligt i Sverige?
Vad är det för färg på byxorna som du har på dig:
Svarta softishkläder
Vad lyssnar du på just nu:
Hahahha, En sång om ingenting, med nåra cowboys.... Illa!
Vad gjorde du igår kväll:
Kollade på film och la mig?
Vad åt du senast:
Qourn och pasta med grönsaker o sötsur sås!
Hur är vädret hos dig nu:
Solen är alltid framme.... =)
Den senaste du snackade med i telefon:
Elin
Det första du lägger märke till hos någon av det motsatta könet:
Attityden, ansiktet, stilen
Hur mår du idag:
Jag är på myshumör :)
Vilken är din favoritdryck:
Vatten?
Favorit alkoholbaserade dryck:
En god drink?
Favoritsport:
Fotboll/hockey - Att se på. Basket - Att spela
Hårfärg:
Lite rödbrunt...
Ögonfärg:
Blågrågröna.
Soluppgång eller solnedgång:
Solnedgång över havet...
Syskon och deras ålder:
Anna 32, Brorsan 27,Tina 26, Jag 23, Andra Tina 21 Jasmine 12. sedan beror det på hur många av de andra som skall räknas!
Favoritmånad:
Alla varma?
Favoritmat:
Farfars mat, eller pappas, eller min egen?
Senaste filmen du såg:
"I think I love my wife" - värdelös!
Favoritdag:
Fredag.
Favorithobby:
Enjoy life?
Är du för blyg för att bjuda ut någon:
Ja, om jag tycker om personen i fråga...
Favoritlåt:
Just nu, Shane Ward - If it's ok with you
Sommar eller vinter:
Sommar.
Förhållande eller one-night stands:
Förhållande eller bara softa som singel!
Tillsammans med någon just nu:
You would like to know...
Hur bor du och med vilka:
I en 3a med Systra mi.
Vad läser du för böcker:
Kurslitteratur?
Favoritspel:
The Sims 2, Age of Empires, eller ngt sånt där dödaspel jag spelat hos Micke! O alla gamla klassiska mariospel såklart!
Kan du nudda näsan med tungspetsen:
Ja, på någon annan =)
Kan du korsa ett öga åt gången:
Yes, freak i know!
Är du romantisk:
Tyvärr inte.
Kan du säga att du är lycklig:
Hade jag sagt att jag var olyckligt hade jag ljugit!
Vad har du för färg på tandborsten:
Blåvit tror jag... =) Konstigt va?? hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback