Gaaaah..

Jag väntar o jag väntar o jag längtar!
Min lilla nalle, dónde está?
Jag längtar ju efter dig!
Det här är allt jag vet just nu:
"3 okt kl 18:01    Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats
 3 okt kl 19:02    Posten, eBrevsavisering har skickats till mottagaren
 4 okt kl 04:51    Göteborg, Försändelsen har sorterats "

Jag har fått ditt kollinr, och jag vet att du har blivit sorterad..
Kom igen nu...
Du bör komma till mig idag, annars vet jag inte vad jag skall göra!
Jag vill ju köpa en mobilväska till dig.
Spegla mig.
Jag vill titta på dig.

Kom nu, sluta schåpa dig o dyk upp bara! Do it! =)



Kommentarer
Postat av: Träsk

Härmis!! =D 2007-10-04 10:25 Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
2007-10-04 01:14 Göteborg Försändelsen har sorterats
2007-10-03 21:33 Posten eBrevsavisering har skickats till mottagaren
2007-10-03 19:15 Malmö Försändelsen har sorterats
2007-10-03 16:41 SHOPPINGSAJTERNA SVENSKA AB Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren Jag tror allt mitt paket är här hihi! Före dig! PS. Testa byt den svarta texten som ligger på lila bakgrund till en ljus färg, tex den rosa färgen. You might like it. =) Du fixade det finare nu, mer stilrent. I like.

2007-10-04 @ 11:22:52
Postat av: Björn

Jepp nässjö har tågstation. Hmm ja vad gjorde jag där..av ren utråkelse åkte jag och en kompis dit och åt hamburgare..
Och det här med hockeyn.. Nästa gång jag besöker min syster i Göteborg och HV-VF spelar så ska ja bjuda på matchen så ska vi väl en gång för alla avgöra vilket lag som är bäst..
och så missar jag matchen i kväll pga jobb, skit oxo. Kram

Postat av: Anna*

Fan att du ska slå mig då... Lilla fuling! Ska du med på sjöslaget föresten? Chalmerist som du är!!

2007-10-04 @ 12:28:43
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Träsk

Inte hört talas om sjöslaget innan faktiskt, fick googla det. Och det har jag icke råd med nej (paketet jag fick idag är skurken). =D Har jag fattat det rätt att det är ett fylleslag för högskolestudenter till havs? =P

2007-10-05 @ 00:56:21
Postat av: Anna*

Björn: Hockey? Är det en utmaning?? ;P
Träsk: Yes, ett fylleslag, yes, en båt enbart med studenter, yes, skall bli himla trevligt, en miss att du inte var där!
Ciao

2007-10-05 @ 06:59:24
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Träsk

Hah, ja det låter onekligen.......intressant. =P

2007-10-05 @ 11:32:58
Postat av: Björn

Utmaning? Klart att det är!
Förlorande lag bjuder på öl efter matchen bara så att du vet! ha det bra i helgen nu.
Kram

2007-10-05 @ 18:10:29
URL: http://jakeofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback