It's easy to be me!

Hemtenta is the shit!! Woow.
Var faktiskt nykter igår, trot eller ej alltså.
Men jag hängde hemma hos josefin den lilla söta o kollade på tv o dregglade.. har du en aning om vad vi kollade på?? Aha, du har rätt.. Den söta lilla britten som får alla flickor på fall som sett "the Holiday". Rätt jäkla fin pojke det där. Britter verkar ju inte vara så söta överlag, men de som är det står fan ut ur mängden alltså. Och det så det skriker om et!! :) Ja så där satt ja Josefin o Mary o bara myste.. Ska det vara så ska det vara, eller hur?! Lite fruktsallad, lite kakor, lite vin, ja ytterst lite vin. Satt o sippade på mitt halva glas i 4 timmar eller ngt, det är nog första gången i hela mitt liv jag inte druckit upp ett glas med vin. Skumt! Men i vissa sällskap behöver man inte dricka för att ha det trevligt :) I andra sällskap behövs det desto mer alltså..

image176



På siståne har jag faktiskt funderat lite på det här med "min typ" vad är "min typ av kille"? Jag menar, ser jag överlag på killar jag intresserat mig för, så har dom ju inte direkt vart kopior av varandra. Det har ju inte vart från Barbiefabriken de har traskat ut om man säger så. Men när jag tänkte efter så hade de faktiskt ngt gemensamt. De är artistiska på något vis, antingen med bilder, eller musik, eller något annat.  Jag har alltid tänkt att hur fan kan jag ha så spridd smak.. Men det var tydligen inte så. Inte direkt iallafalla.. Sedan har de haft en störd humor :) Inte som min, för det är nog bara jag o Tina som delar min humor, men ändå, lite udda. Jag gillar udda. Så länge det får mig att må bra. Sedan frisyr? Jadu, jag gillar o leka med lockarna liksom...Greppa tag i dem mellan mina fingrar och dra lite lätt, snurra dem runt ett finger, eller bara leka med dom... Men samtidigt, rakat är så sjukt skönt att känna på.. Sådär lite lagom taggigt, och strävt. Men längre än vad han har på bilden tex, är tvek.... Hade jag velat ha mig en flicka hade jag nog skaffat mig en sådan också.
Ska jag vara ärlig, det finns en längd som är genomgående för de personer jag vart tillsammans med ngn gång, där det ändå vart seriöst.. Visst, jag kan la fika med en snubbe, men inte fan blir man tillsammans för det? eller? Nä inte jag iallafalla.. Orka sånt, jag lägger bara in mitt hjärta om det är värt, annars blir det la en trevlig kompis eller ngt. Anyhow.. 1.87. Det är nog ett magiskt nummer. I don't know why, but that'sthe way it is :)

Nej hur kom jag in på det här då? Ja det undrar faktiskt jag med. Satt o pratade med en kompis inatt om "drömkillen/tjejen", så vi jämförde våra drömpeople I guess. Rätt intressant ändå. Ganska många av mina vänner är singlar. Många av dom alltid vart singlar. Och när man hör dem tala om sina drömpersoner, så är de ganska "generösa", men när det väl kommer till att träffa ngn, eller OM de börjat träffa någon, då jäklar blir de hur krångligt som helst, och de generösa kraven blir plötsligt HUR hårda som helst. Det är ganska intressant. Kan det bero på att man blir sjukt jäkla kräsen om man är singel för länge? eller är det så att folk ljuger för sig själva över vad de egentligen vill ha eller tycker är attraktivt? Jag vet faktiskt inte. Hade väl inte tänkt göra en avhandling på det heller direkt. Men jag tycker det är lite lustigt!


Nu sitter jag för övrigt och stör mig på mina jäkla väggar! Fan! Vilken jäkla människa sätter upp en vägg med ENKELGIPS? My god! Snåle fan! inte ens hörnlisterna är snyggt ditsatta, så jäkla skabbigt va, typ gått sönder! Pack!

Kommentarer
Postat av: Träsk

vad är det med tjejer och jude law? mitt ex var galen i honom också... =P

2007-10-23 @ 22:10:56
Postat av: Anna*

Han är fin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback