Lately.... TBC

Hej osv...
Var visst ett litet tag sen jag skrev här har jag en känsla av?? =P
In my defence hade jag faktiskt en hemtenta som skulle in i torsdags, så jag har mest suttit o skrivit den o utbytt åsikter angående eller sökt förströelse från den... Men men... Nu är jag vid liv igen iallafalla.. Ish!
Skickade iallafalla in hemtentan runt hmm 11 i torsdags.. yeeey! Och hade sedan lite bus för mig, drog in till stan o drack en kaffe med Max o hade allmänt trevligt... Lite soft sådär när man tömt hjärnan på vett.. Bestämde sedan att vi skulle ses runt 7snåret för att möta opp asparna på förfest och dra till studentklubben på valand.... Men ångrade oss väl när man satt hemma i varsin soffa o bara mös... Orka gå ut igen!!!

Men vettet slog slint och vi drog in till stan o mötte dom runt 9, åt lite i buffén o hade allmänt trevligt. En av asparna var kanske inte så nykter, snarare redigt onykter o vimlade runt o var allmänt "på". Hånglade sedan upp en av asparna! Hon gjorde först lite motstånd men sedan var hon fan på... Tillomed folk från andra bord satt o stirrade på dom.. För klockan var kanske halv 10 vid det här laget?! Anyhow.. Jag, Max o Therese drog vid 12snåret för o orka opp. Jag hae ju vfu som sagt.
Var ju inte riktigt normal på morgonen, men då är ju frågan; är jag nånsin det?

Fredan löpte la på utan större svårigheter.. Kom hem från vfun o la mig i sängen direkt.. Tänkte lägga mig runt 8snåret men folk tjöta ju på msn som små svin. Påstod att jag försummat dem de senaste veckorna! Har ingen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaning om vad de pratar om =P Jag som är så ybersocial jämt o ständigt..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback