Onödig lista! Ett hembakad bröd?

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 hit, 2 till mor o far, 1 till ett jobb jag glömt av!

Vilken svordom använder du mest?
Banan!

Äger du en iPod?

Nopes

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.50

 Hur många resväskor äger du?
3?

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica, eller vad jag känner är närmast för stunden :)

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag är trött!

 Vilken var den senaste filmen du såg?
Knocked Up!

Har någon av dina vänner barn?
Ja.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hmm, kläder? En ny kamera? En resa?

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jag är Lat, orka tjöta!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Inte den blekaste!

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk?

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja

Använder du huvtröjor?
Gärna

Kan du vissla?
Nej. Får ont i huvudet av sådana puckon!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Hoppas jag inte

Vem ringde dig sist?
Jonas från förra nollningen!

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Lätt...

Tittade du på tecknat när du var liten?
Gjorde inte alla det?

Hur många syskon har du?
Tusentals tror jag ;P

Vilken film kan du alla replikerna till?
Grease, Men in tights, Lejonkungen, Galenskaparnas?

Äger du några band-t-shirts?
Nej

När flög du senast?
På fredag?

Hur många stolar står det runt ditt köksbord?
0, men runt matsalsbordet 4 :)

Läser du för skojs skull?
Jag pluggar, jag måste! Men hellre deckare!

Pratar du några andra språk?
Jag pratar ja..

Diskar du din egen disk?
Nej, hört talas om diskmaskin? Slavar? My god..

Har du gråtit offentligt?
Ja... Förmodligen!

Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda, vela vetdula!?

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej?

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag är nöjd

Kan du kasta macka?
Inte prövat på låt oss säga.... 10 år?

Skulle du någonsin kunna tänka dig dejta någon med många tatueringar och piercingar?
Ja?

Har du en blogg?
Nej, detta är bara en synvilla..

Vilket är/var ditt favoritämne i skolan?
Bild? Spanska? Nåt roligt?

Vilket/vilka personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Gosig, snäll o rolig?

Gillar du din boendesituation?
Ja, I löv it!

Vilken är din favoritfrukt?
Inte banan!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Vet inte hur man räknar ut skiten så nej!

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
1 år äldre? =P

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Minns ej

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Efter min moster, men jag heter ju inte som hon hette ändå.. Så jag vet inte.
Men syrran "skulle" hetat Marietta enligt pappa, innan han blev rättad av mor min hehe...

Gillar du senap?

Till vadå? Inte till glass..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej tack!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Jag sover då? Fråga ngn som sover med mig?

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nopes!

 Tycker du om att krama folk?
Om jag tycker om personen i fråga..

Skulle du säga att du är trendig?
Tvek!

Äger du en digitalkamera?
Ja.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Tro det var ett skämt?

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Ingen... Sorry!

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Vet inte, läser inte sådana böcker!

Vad är du allergisk mot?
Puckon?

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Inte för att jag ätit kött nä..

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Bianca och Johan!

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Har inga böcker =)

 Vad har du på dig?
Kläder o stuff

 Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Queen - Don't stop me now

Kommentarer
Postat av: Träsk

Bläääärghh bakfylla. Love the smell of treo in the morning... :E Men det ordnar sig vettu, jag friserade mig igår så! Hade en sjuk intressant diskussion med 2 tjejer igår om personen på diplom-is skylten är kille eller tjej. Nu ska du svara mycket eftertänksamt för här hänger hela sidekickrollen på en tunn tråd! =D Föresten så tycker jag du svarade hyffsat tyket på alla frågor ovan. =P PS. orkar inget PS idag

2007-10-06 @ 13:02:31
Postat av: Anna*

Ja jag kände mig lite tyken! Tyckte det var dumma frågor.... Angående den där marshmalows-shemalen eller vad det var måste jag kolla upp... dålig koll på hur den ser ut!
Föresten... Jag lovade att fråga om du var en psykopatisk galning som ska jaga mig sedan?

Postat av: Träsk

Du lovade? Jag är för blyg för att vara en psykopatisk galning. :) Och för snäll. Och töntig. Typ. =P om du inte redan fattat så är jag pang-pang mannen. Då inser du nog hur absurt det hela låter haha... och nu ska jag mumsa ett fett kycklingben, envy me!

2007-10-06 @ 14:39:49
Postat av: Lilla Spöket

Robin Hood; Men in tights?
Den kan jag också i princip utantill! Älskar den!!

2007-10-06 @ 16:27:38
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback