Älska älska älska Göteborg!

Oh my freaking god!!
Snacka om läskig serie alltså!!
Vi är i serieledning!! Wow, älskade älskade älskade Göteborg!
Älskade blåvita änglar!

En serie som ser ut som följer;
Göteborg 37 p
Djurgården 37 p
Aik 36 p
Kalmar 36 p
Elfsborg 35 p
Halmstad 34 p
Hammarby 33 p
Malmö 31 p
Helsingborg 28 p

Okej 4 matcher kvar, det skulle kunna betyda att om det skiter sig för lagen i toppen och går bra för Helsingborg att de vinner, otroligt, men möjligt. Usch riktigt spännande, men så jääääkla gött att nollåttorna igår sumpade chansen för sig själva och gav oss chansen till serieledning, som vi sedan tog! Så himla gött. Även om det var med nöd o näppe! Men den där 5-0 matchen blir snuskigt viktig om det nu skall vara såhär jämt och kanske avgöras på målskillnad! Nästa match blir på måndag om en vecka, mot Hammarby, då spelar vi hemma. Sedan är det inte förrän den 6 okt mot Malmö borta... usch jag är så himla nojjig! Älska älska älska Göteborg!
Tro att om jag inte vart aspmästare o vart tvungen att ha hand om de små liven, så hade jag gått idag... Jag håller på att dö här! Please help me! =)




Sedan att elitserien dragit igång igen och det gick sådär i premiären. Okej, en match där man gör 5 mål tror man kanske att man skall vinna, MEN, det beror ju på hur många motståndaren gör. Och vi förlorade tyvärr. Jäkla smålandspack!

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Preecis! Min sockerkonsumtion är den så håller betfälten i Skåne igång!
Vad är sjöslaget för något? Har inte hört talas om det!

Postat av: Träsk

Hah, det är lite hett med en sportfantast(isk)-tjej... =P Go go gôôôrrrbra änglarna! Alla heter Glenn! Kom ihåg det!

2007-09-26 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback