Det är väl du som är störd!

Yo,
allt väl?
Fan va sweet du.. =)
Jag hade faktiskt inte som tanke att sitta här o smådikutera med dig to be honest, det blir lite väl enkelspårigt, och du svarat enbart det jag villa tt du ska svara så samtalet går min väg.. Så jag skippar dig och kör själv tänkte jag, brutalt va?=P

Det här inlägget handlar om mina nollor, I love them, missförstå mig rätt. Men tydligen, jag var knappt med på min egen nollning, och nu som fadder, så min erfarenhet inom detta område är begränsat, men tydligen så finns det en sk faddersjuka - Nollorna blir kära i faddern för att den är glad o trevlig o med på allting, försöker få folk glada osv osv... Men orka få 40 hundvalpar efter sig då. Det är trevligt med fans, absolut,, men viss måtta får det ändå vara. Jag har visst ett rykte om att jag är en bitch =P Och visst det kan jag väl vara, eller jag kan mycket väl förstå att jag uppfattas så, men att jag är det är en viss skillnad. Missförstå mig rätt, jag tycker inte en bitch är någonting dåligt. mer en tjej som sätter sina gränser och håller dem vilket kanske förvånar en del och gör en del ledsna, arga, besvikna, whatever, men "you say I'm a bitch like it's a bad thing!" Jag tycker det är bra att jag håller mina gränser, och visst fan leker jag med folk ibland. Spelar på känslor, eller vad jag nu kan ha till förfogande. Jag är inte dum!
Men en sak jag är sjukt dålig på det är att säga; Nej!  eller att säga; Tack men nej tack!
Jag vill intve göra folk ledsna pga någonting som jag orsakat. Tro inte att jag kör över mig själv för det. Enligt uppgift är jag tydligen väldigt flirtig också.. haha, vilket jag inte har någon som helst avsikt med. Jag tycker om att prata med folk, jag ler jämt, eller oftast iallafalla, och jag tycker det är kul att göra folk glada. Detta uppfattas som flirtigt av många. Att jag dessutom är kramig, och avskyr att kalla personer för sitt namn gör väl inte saken bättre. När jag kallar mina kompisar, goding, kan ju ge fel uppfattningar. Men det är inte mina vänner som missuppfattar. Det är människor till dem. Som flickvänner. ALLTID flickvänner. Eller som nu nollorna då. Suck!

Jag kan erkänna att det finns en eller två jag uppmuntrat, för att jag vart intrsserad av dem själv. Så det är inte dem Jag talar om, det är de andra barnen.
Jag får väl skylla mig själv lite grann med då antagligen, men seriöst. Det här landet behöver lära sig vad trevlighet innebär! och det är tamejfan inte att flirta. Är folk i regel så himla otrevliga att ett litet leende och en snäll kommentar uppfattas som en flirt så är det fan inte rätt! Det ska krävas lite mer än så för att flirta upp mig iallafall. Ger man mig ett leende och en snäll kommentar, tänker jag; Fan, vilken trevlig människa, och går därifrån med ett leende. Tydligen har den här personen flirtat då, men det fattar ju inte jag. Är jag som har ett fel i huvudet, eller är det ni?
Jag tycker defenitivt att det är ni =P


Pöss

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Jag håller verkligen med! Folk verkar tro att bara för att man är trevlig, gillar att träffa nya människor och tycker om att snacka så är man...ja, typ tillgänglig?! Jag blir så irriterad!! Är folk inte vana vid lite normal trevlighet? Eller skall man behöva vara iskall och snorkig för att alltid tydlig visa om man inte är intresserad...? Det är en jäkla soppa!
Tja, det skall bli intressant att se om det finns några attitydförändringar vid nästa möte med släkten!!

Postat av: Träsk

Du är en hjärtekrossare av högsta rang! =) Hah påminner mig om ett South Park avsnitt...

2007-09-25 @ 10:43:31
Postat av: Anna*

Spöket:
Haha, men eller hur, orka vara otrevlig bara för att man inte skall misstolkas som flirtig?! nehedu, då är jag hellre "flirtig" än otrevlig måste jag erkänna =) Soooorry...
Träsk: Klart jag är, min brorsa lärde mig väl =P Vilket avsnitt då? youtube youtube youtube.. länka ffs =)

2007-09-25 @ 23:31:11
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Träsk

okej när jag säger "påminner mig" så ta i beaktning att min hjärna inte är som vanliga hjärnor (suprise!) och därmed betyder det inte att det makes sense för andra... http://www.allabout-sp.net/?p=season10/1010 PS. SP är förövrigt roligaste serien i världen. :)

2007-09-26 @ 00:07:35
Postat av: Träsk

ey förresten var det inte du som var "blyg" med nya personer i det där personlighetstestet? Sicken bluff haha! =D

2007-09-26 @ 16:07:00
Postat av: Anna*

haha vilket personlighetstest?? =P och jag är blyg, men jag är ganska bra på att prata också, och det är inte så roligt att vara tyst jämt. Däremot om jag MÅSTE ta kontakt med ngn av någon anledning då blir jag blyg o nervös! Sådeså!

2007-09-26 @ 16:19:29
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Träsk

haha okejdå! Krånglig du ska vara då! Fick leta lite och det var nog första inlägget från min sida! http://snyggannas.blogg.se/1183904198_hittade_en_massa_gaml.html#comment

2007-09-26 @ 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback