Det är vi emot er, Men vi vinner!

Okej okej
jag är rastlös!
Helt galet men jag sitter och läser och blir helt tokig..
Usch usch usch.
Har dock läst halva boken av de två vi ska läsa, den andra får jag inte tag på visserligen.
Hoppas hoppas att mamma har den i gråbo eller ngt så på jobbet för annars blir jag galen.
Jag är ioförsig redan galen, men jag kanske blir värre? who knows?
Har dessutom en liten romans på g, inte mig inblandad as far as i know. Men jag har lagt ut lite beten här o var i havet.
Kan bli intressant detta! Det var ett tag sen jag var matchmaker nu, men men, det brukar ju gå vägen.
Oooh obehagligt, låter som om någon kryper in genom min altan... men jag sitter ju där.. Galet!
I vilket fall ikväll blir det fest med tomaterna och vovvarna.. Kan bli najs..
Fast vi ovootootvootutpoeterna vad fan vi nu heter kommer ju givetvis vara både hetast, och mest party och ja du vet.. Tokigt bäst helt enkelt! jääää

Ciao

Kommentarer
Postat av: Björn

Vadå fel lag?? hmm jag lovar dig nog att jag skulle kunna övertala dig om att byta lag! är det VF som gäller för dig lr?
och ja, mamma läser bloggar, hon måste ju följa mitt liv ju. ha de bra och ta hand om dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback