För du är min nolla o jag din idol....

Hihihi, jag ser så fram emot att ta hand om de nya asparna!
Fy va kul...=) Hoppas det blir ett gott gäng faktiskt! Jag skall försöka locka dit så många som möjligt =) kan bli en hit, kan bli riktigt bra faktiskt! hoppas hoppas.... O ikväll är det ju barrunda, lite najs ändå..o på fredag är det ju kalas här hos mig, o på lördag fyller ju morbrodern år så då ska vi dit på lite fest! O släktkalas på söndag för samma morbror! Hmm imon är det studentklubben, men den tänkte jag skita i, har nog itne ens vart på någon alls so far! men men, hade jag missat något så hade väl folk sagt till mig o gå dit, so I guess not!
 Hoppas för övrigt Jenny kryar på sig, hon var ju lite sjuk... inte bra alls!

hahah sprang på en av mina nollor idag i skolan.. Trodde hon var en fadder, goddamn, höll på att avslöja lite stuff där, men hon avbrät o sa, jag är ju din nolla... Klart! borde ju fattat! Pucko jag! kommer ihåg namn o ansikten. Dock blandar jag ofta ihop vilka ansikten som heter vad!!!=P Attans!

Sedan var jag en sväng på slugexpen o tjöta med Peter fixade bilder osv.. Det kanske blir en ny pub, vad tror du? jag tror det blir, har raggat opp den käre Max som genast var på föslaget! I like!

Nu ska jag klä på mig o springa ut på stan...  tjo o tjim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback