Mina underbara nollor,I love you already!

Okej,
det är officiellt från denna stund.
jag älskar mina nollor!
Jag, Fanny o Josefin har lätt den bästa gruppen. Onomatopoeterna! Försök säga det snabbt du!! =) och ännu hellre klura ut det!! Lovely.. Anyhow, vi rände runt i staden Göteborg igår, utförde uppdrag, klämde lite på varann, de fjäskade för oss, vi va mysiga emot dem osv =) The usual style! Åååh, jag är kär! Älsklingar! Dom är ju helt underbara! Vi var iallafalla måååååånga fler nollor än förväntat! Så salen vi bokat räckte inte på långa vägar! Shit! Så lite snabbt o hurtigt fick vi boka en ny sal, bara i krokarna, för att få plats med resten! och det blev görtrångt kan jag lova. Det sk "klämmandet" på varandra började väl där ungefär!! Sedanv ar vi la klara runt 6-snåret, då begav vi oss hem till mig de nollor var kvar, o inte hade något bättre för sig, samt skulle förfesta lite innan bryggeriet! Mycket trevligt. Trångt, varmt, mysigt, samt himla roligt! Inte för att jag har en liten lägenhet. Men alla knödde ner sig i soffgruppen, alternativt runt omkring där. Mumsbitar! jag är så himla nöjd. Sedan hade jag faktiskt roligt på Bryggeriet med, köpte biljett till finsittiningen! Pipol! köp! Ni måste gå, det kommer bli så bra!får köra lite mer planerat på fredag bara, vårt lilla extramys!! =) för övrigt, vi har kidnappat ett par från andra grupper... eller, de attackerade oss, för vi hade så himla mycket roligare, så de smet! Hehe... Dont tell anyone! Promise! Pöss

Kommentarer
Postat av: Träsk

Du skojar inte, du har verkligen nolltolerans! En klar fördel som fadder kan jag tillägga! Kanske t.o.m ett krav? Who knows! Inte jag iaf. Vad vet jag? Ja, svaret har undvikit mig ett tag. Men ska nog sätta det på plats allt. Typ. Tjing!

2007-09-04 @ 12:07:48
Postat av: Anna*

Vadå nolltolerans? Vad menas??!

Postat av: Träsk

Jo okej, de är nollor och för att klara av de små liven måste man ha tolerans! Nolltolerans! Tadaaa! :D Jag går och gömmer mig under ett täcke nu. :(

2007-09-04 @ 18:12:24
Postat av: Anna*

Fjant!=)

2007-09-04 @ 18:23:56
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Josefin

Hej snygging! Instämmer fullständigt i allt som skrevs i inlägget! Onomatopoeterna rules!! (och jag kan säga det riktigt fort ;)) Ska bli jäkligt kul med pubrundan imorgon! Ses då! Tusen kramar!

2007-09-04 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback