Nu är hemligheten lös!

Upp som en sol,
ner som en pannkaka?
Jag har faktiskt lovat att berätta en hemlighet för en person. Frågan är bara, kan jag? Jag menar, det finns hemligheter, och det finns H-E-M-L-I-G-H-E-T-E-R.. Alla är inte lika roliga att de blir public knowledge. Kanske inte så mycket pga att det ger dåligt rykte eller något sådant, men mer att det är privat och jag inte vill att världen vet?
Eller hur? Jag menar, vissa saker säger man bara inte. Hur min pojkvän är i sängen har väl bara jag med att göra, eller vad han gillar o sådär. Eller? är det bara jag som tycker så? Anyhow, nu är det inte det som är hemligheten för jag har väl ingen pojkvän, ingen jag känner till ialalfalla =) Däremot har jag potatisar i ugnen. och med det menar jaginte att jag är med barn =) 

Hoppas det blir en smaskig middag,
jag berättar min hemlighet imorgon
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback