This is wierd!

Okej, min dröm började på följande vis, att jag var målvakt i ett fotbollslag, men jag var tyvärr tvungen att sluta med det eftersom jag var med barn, att trilla ideligen på bebin är ingen bra idé! Inte om man vill ha kvar det iallafalla, och det ville jag ju tydligen eftersom jag la av. Då började jag istället spela gitarr.. Vilket jag är grym på. Märk väl att detta är en dröm! Efter ett tag hamnar jag ovanför en Sverigekarta, där en stad i mellersta "småland-östergötland", orka lära sig de förbannade gränserna, är markerad med massa såna där små flaggor, u know? Det var iallafall där en tjej vid namn Anna Malm hade arbetat som vikarie i hela sitt liv, let's say att det var en 5-6 kommuner i en klump, och varenda stad däri var markerad med en flagga. Sedan ser jag från åskådar-view ett ekipage med häst och vagn, en personbil samt en lastbil, där hästen är först, och de andra två efter, samt hör en berättarröst, som klagar på att häst o vagn får åkas på vanliga vägar och stoppa upp trafiken, och att man borde få köra hur snabbt man vill på svenska vägar, när en annan berättarröst inflikar o säger; Men om man har fler hästar går det ju snabbare! Och då kommer jag in i samtalet; Nej men så funkar det ju inte, bara för att man har två hästar går det ju inte dubbelt så snabbt! Du är ju aldrig snabbare än den långsamma hästen. Så har vi en diskussion, sedan blir jag ledare för ett gäng "vargkatter" med vingar, 11 st närmare bestämt. Och de skickar jag tydligen ut på olika uppdrag, och ja fråga mig inte.. Sedan har de förvandlats till barn och vi är tydligen en prästfamilj som skall ha någon utställning, där alla barnen kan förvandla sig till konstföremål. Helt galet... This is how my head is furnished!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback