Update!

Okej en kort update.
Jag blev så himla störd igår av de här fula namnen.
Det finns faktiskt människor som heter så, hela 1154 st.
Otroligt nog av dessa 1154 st så heter 305 Magnhild i förnamn.
Stackars människa!
Hildegard däremot är det 4627 st som heter.
Varav 505 heter det i förnamn.
Vi kan ju då sammanfatta det med att de som hade den dåliga smaken att döpa sina ungar till Hildegard hade mer vett än de som döpte sina ungar till Magnhild, eftersom färre personer procentuellt heter så i förnamn.
Ja jag  heter Anna, världens vanligaste namn eller nåt åt det hållet.
Men det är inte lika fult som de 2 ovan nämnda... *rysa*

Kommentarer
Postat av: Mary

Men du Anna det som är 1000 gånger värre är att Åslög hade namsdag för någon vecka sedan. Finns INGEN i Sverige som har det som tilltalsnamn, varför slösa på en namsdag så??? Är ju verklingen skitfult!

Postat av: Träsk

Jag heter Jim, världens bästa namn. :) PS. jag skrev alltid klart mitt namn snabbast på lekis. Bara för jag var så smart såklart. :) PPS. jag älskar att skriva PS

2007-09-18 @ 16:52:31
Postat av: Anna*

Åslög, hahahha Låter som en get =) Räknas getter tro??

2007-09-18 @ 17:34:50
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback