Aspjävlar o lite ag o shit

Yo,
vet du om att det är sommar idag? Klockan är dessutom 10 i tolv! onödig info? Jo förmodligen, men who cares? Jag menar, vad gör det om 100 år när allting kommer king? ingenting spelar någon roll om 100 år, för vi kommer vara döda, både du och jag, och då har ju ingen annan att göra med vad jag skrev här eller hur? =) alla som visste är döda =) yeye, fest? hmm ag snart, lite nervöst alltså.. ett helt år sen sist! =) Najs! Köpte fåret knut, och lilla babsan., Kan bli mysigt, då får pojkarna något att leka med också, så slipper de våldföra sig på oss? ehm.,.. eller hur menar du? Fick en playslist med ebart BSB-låtar... Snacka om övervärderat! jag vill ha lite riktig musik?! Var är den när man behöver den?! Ska fika med Linda later, kan bli najs, ska planera aspjävlarnas uppdrag o sånt där.. hohoho... Kommer bli grymt. Undra undra vem av oss som blir den vicious:a, hoppas hoppas det blir jag.. ska bli bra aspar av de här alltså.. inga jäkla gnällspikar! My gosh!

Det roliga är ju att de asparna som, hehe redan är invalda... Fortfarande kommer att vara aspar på AG=) Svinbra!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback