Moralpanik!

Hamnadet ett inlägg på föreningens blogg som tydligen pratade om att hitlers födelsedag snart är här eller vad det nu var,...o jääääklar vilket liv det blev. Efter två minuter var  det kalabalik typ. Ta bort det ta bort det ta bort det... folk tog illa vid sig åt höger o vänter, hej jag är tysk, hej jag är känslig, hej jag är trött..

Sagt o gjort skiten försvann, men diskussionen? Oh no! Den höll på ett tag till.... Ååååh gud va oooonööödigt att ta bort det där... jäkla pk! Bra att det försvann... bla bla bla...

Jag ska säga att jag ärligt talat kände ett STORT behov av att länka om alla länkar länkar till suspekta sidor. Det hade vart roligt. Bara för att reagera på något. Töntigt? Oja! Vem fan har sagt att jag är cool då? okej jag sa det... men jag har väl fler sidor =)


Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback