Sommar o sol o jag har kortkort kjol!

Tja baby, jag mår så sjukt jävla bra..
Helt underbat faktiskt, och ska jag vara brutalt ärlig så har solen en HEL DEL med detta humör att göra =)
Fast jag har fått nått bett på höften alltså.
Inte het genomsexigt kanske? Men det kontrasterar snyggt med mina svarta spetstrosor... hahaha... Eller nått... öööööhm! Är för övrigt himla sugen på att gå på sittning. Shaka lite ass kanske dansa lite?! Oh yeah? VAr ju på skräckgasque i fredags... ooohoohoooh..... läskigt som fan! Spöken överallt... Men det läskigaste var nog ändå maten?! Vad katten var det egetnligen? ingen som vet ingen som vet!!

Men det var trevligt, tills jag fick en knytnäve i skallen.,.. dumbass! Sedan tyckte han att jag var arg! Du fick fan inte IG i matte sa jag till han o gick..Undra om han klura ut den, chalmeristpack! =)

Hörde ett rykte om att p6 skall gå i cortegen?! I guess we wont... eller iallafalla inte jag.. Jag tänkte softa med "vanligt folk" den dagen =) lite sillalunch o champagnefrukost o shit... o så snart är det AG..

Yes, jag köpte en biljett faktiskt.. ska nog dansa lite i år med... Hoppas på sol osv.. =) Mmmmm.... snart är det sommar! Jag funderar på att dra ut o cykla!

Pöss bejb!

Kommentarer
Postat av: Mart

Du skriver blogg i brevform? Intressant på min ära :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback