Stockholm in my heart?

Körde förbi lerum o plockade opp Jessica i farten o bara körde på... Tut tut!
Tog la knappt 5 timmar dit, men vi tog lite pauser o sådär med.. skulle "köpa fika på Jula" innan det gick upp för syrran att det är ett byggvaruhus eller ngt liknande, så vi tog ica istället =) Körde o skrattade o lekte i bilen opop, himla najs faktiskt. Köpte en karta ochså utanför "city". I Alby faktiskt... Fan va läskigt det var o sitta där... Körde förbi några kids på moppe o glodde på mig i bilen, kände mig uttittad, creepy as hell! Men så kan det gå antar jag!

Kollade ut den perfekta vägen till Axel o jag kan tala om för dig att den gossen bor
centralt! Herregud alltså! softade lite där, köpte frukost till dan efter o tjötade en jäkla massa, den killen är så lättpratad att det är sanslöst =) Tog oss ett par drinkar, sen gav han mig nycklarna o bad mig sätta fast dem i bh:n "för det är nog inte det första som ryker!" Eftersom han var tvungen att bege sig lite tidigare när han skulle träffa en kompis på stan för en öl. Så vi gjorde oss iordning i lugn o ro o drog o träffade dom lite senare på Mosaik... Saken är ju den att Josefin skulle åkt med opp, men hon köpte en tågbiljett o drog redan på lördagsmorgonen. Så hon var redan där när vi kom fram o var med Anna... Men ringde sedan på kvällen o sa att hon inte kom in till stan o träffade oss, men att vi skulle ha det så trevligt och att hon ringer imon för o se när vi skulle åka hem... O jag måste erkänn, det gjorde mig faktiskt irriterad.

Först att hon köpte en biljett opp bara sådär, utan o säga till när vi skulle åkt ihop, o sedan att hon bara ditchar mig. Nej det var inte uppskattat faktiskt!

Men men vi drog till Mosaik, och fick till en början sitta i något jäkla galleri på en rad o bara glo... hahaha Spännande! Men efter att jag vart på toa o kom tillbaks hade vi fått bordet där "the lovebirds" suttit, men de hade ju dratt TILL SLUT! =) tjöta o softa o hade himla mys, Oskar är ju helt underbar alltså.. Skönare människa får man leta efter =) Drog vidare till hmmm The eye(?) Klubben som ligger i nedgången till Hötorgets tbana iaf.. Typ ingen kö så vi går in o shakar ass.... Grymt som fan, klockren musik ju massa gamla goda låtar!! I like! Kanske blev lite  hmm ja, hux flux hade vi slutat dansa.... Då känner jag att ngn står o glor på mig. Då står Tina på ena sidan o Oskar på andra sidan mig o Axel. Så kan det gå... Syskonkärlek is the shit! Hahah... Thats all I have to say.

Micke kom dit sen, inte helt klockrent sådär i efterhand. Han har en förmåga att reta gallfeber på mig alltså.. Underligt! Så han började jiddra o blodet bara koka på mig! Kort historia. Vi umgås inte längre!

Msn får vara okej, men nånstans får fan gränsen gå alltså. Trist, men mamma sa att det skulle bli så någon gång, I guess its now! Men men, jag hade en himla trevlig kväll iallafalla.... O döma av alla korten haha, så ja, nä det var en helt underbar helg! Sedan drog vi o käkade, o då fick Jessica o Tina ragg på donken, Grattis.. Det fick iofs Oskar med, på falafelkungen, fast detta var av killar som bara dregglade över hans tröja o hår.... Hmmm Lovely?!

Sedan fick fan Axel ragg med, eller jag vet inte, han blev påhoppad av några tjejer som INTE uppskattade vårt sällskap utan skulle dra med honom iväg.. Han beställde mat till dom istället, o hoppa in i taxin med oss. Goa blickar man fick där då... Om blickar kunnat döda osv! Shit happens.. Dom såg ju ut att vara typ 12 eller ngt. Suck..

Fast jag fick faktiskt visa leg när jag köpte snus i Vara....... Sedan började tjejen skratta som stod bakom killen som satt i kassan(han var la ny??!) och sa till honom med en knuff i sidan; Du hon är ju 4 år äldre än dig du!! o gossen blev tokröd, så kan det gå =)



Anyway, himla trevlig helg... Intensiv men underbar! 300 spänn tur o retur till stockholm är överkomligt =) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback