Jag är ett charmtroll....tydligen!

Hej hej,
allt gott i livet vännen? Jag mår faktiskt riktigt bra, mina sk mandlar eller vad katten det nu är jag har som har växt ut ur halsen ett tag har försvunnit, så nu ser jag inte ut som Frankensteins monster no more! Yey! Iallafalla inte pga av knopparna =) Sedan har jag väl lite andra skavanker som kan påverka mitt utseende.. Heh.... neeeeeeeeej jag bara skojjar såklart, jag som är så himla underbar o fin!! =)

Tog mig faktiskt en liten promenix med kidsen idag, ända bort till vikingagravplats nr 2 i Gåbo, sug på den du.. Eller ja okej jag vetekatten om det var vikingar, men nån forminnesgrav. Orkade inte läsa igenom hela skylten så jag vet inte från exakt vilket år det är. Kanske var det 600-700 ngt. Läs på din egen historia om du är nyfiken! ANYWAY, så kom vi dit, lattja lite, lekte ljudkurragömma osv. Riktigt mysigt. Men det bästa av allt, vet du vad det var? Jo det var våra blåbärshalsband! Smaskigt som bara den vill jag lova. Det blev en hel del i burken med. Ungefär en liter om mitt ögonmått inte ljuger för mig, och utöver det fick vi nog ihop en 25 halsband som vi sedan smaskade i oss.... Snacka om att vi var blåa om både läppar och fingrar men även tungorna när vi kom till Bamba!

Mamsen trodde la att jag var blåfrusen =P Love you Mami!

Sedan på eftermiddagen så gjorde vi blåbärspaj, och snacka om att det var gott eller! Bästa jag ätit på länge! Hahaha, dessutom så har jag fått mig två små beundrare på jobbet! Ja inte samma som det brukar vara, detta är en annan förskola serru. Och hela tiden hela tiden ska de hålla mig i handen när vi är på promenad eller sitta brevid mig i Bamda eller när vi äter mellis eller ngt. Eller leka med mig ja du fattar... Och när vi var ute i skogen så stod de o tissla o tassla ett bra tag, sedan  ser jag hur de stelnar till och sedan ropar; Anna är söt! och så blir de generade och sätter sig ner o plockar blåbär igen! De fortsätter tisslet, och håller på i samma stil hela dan =) När vi sedan sitter o äter så sitter de på var sin sida om mig och viskar alternativt mimar; Jag älskar dig! När jag sedan svarar så blir dom så härligt generade att jag bara måste fnissa! Älska ungar! Dom är ju helt underbara!

Jag vet första terminen jag jobbade, så träffade jag en gosse, vi kan kalla honom Abel. Hur go som helst. Jag blev hans idol och ja jag tror att han friade varje dag den våren. "När jag blir stor ska vi gifta oss Anna!" =) Sedan kom sommaren och han började sedan i förskoleklass. När hösten kom gick jag dit med de stora barnen och åt i Bamba. Hälsade på min lilla goding, men han ignorerar mig totalt! Sedan ute på gården så går jag fram till honom och frågar om han har glömt av mig? Då ser han sig oroligt omkring och säger sedan;
Nej, det är klart att jag inte har! Men jag var med min nya tjej då, och hon blir så svartsjuk!!

Kan man göra annat än älska dom? =) Frågan är bara vad jag gör som får alla dessa knattar att älska mig... Hahahha, usch jag gillar inte where this is going!

Jag antar att jag inte har så mycket vettigt att säga egentligen, men det har jag ju å andra sidan inte haft på många år, så om du läst min blogg innan vet du vad som gäller! Om inte så är jag ledsen över att jag sabbat en stund av ditt liv...hehe... Shit happens kan man ju säga!



Just det, jag råkade ut för en så söt liten person för ett par dar sen, apropå precis ingenting så föreslog han att vi skulle börja dejta. Detta är alltså en vuxen människa, inte ett barn för omväxlings skull! Jag tror ju pyret skämtar vettu, så jag svarar väl i samma stil. Men han förefaller trots allt seriös, och säger; Jamen, om du ändrar dig sen så har du ju 30 dagars öppet köp!  Vad säger man då? Jo okej, vi kan väl börja dejta, men jag känner dig inte, och jag är inte kär i dig?!  I usually fall in love before I start to date a person... Kalla mig  gammalmodig, men jag är inte så haj på dessa nymodigheter =) Sagt och gjort, jag vet inte riktigt hur jag ska tackla detta dilemma. S för stunden gör jag inget alls. I'm sorry honey...


Nä nu ska jag sova, jag är ju trots allt en arbetande maskin. Kan ju inte komma som ett lik heller! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback