Trötta inte ut mig!

Nej jag vet inte,  men som sagt, jag är för förändring av det som har varit. Det som främst märks nu är att jag kanske inte är lika ivrig på att ta kontakt med människor som jag känner mer utnyttjar mig än ser fram emot mitt sällskap. Trist? Absolut! bli utnyttjad är väl inte direkt min dröm? Därför väljer jag ju då att koppla bort deras vagnar. Jag brukar klara mig ganska bra. Vi får se vad som händer i höst. Jag är glad att jag "råkade" radera alla nummer sist i sthm, det gör det lättare att höra av sig till vissa, eftersom jag inte har deras nr. Men de som hör av sig har jag svårare att klippa bort. Vissa sitter dessutom "fast" genom en massa gemensamma bekanta etc. Detta komplicerar det ytterligare.


Jag har sagt det förr och säger det igen. Jag älskar dig. Och jag hatar nog inte någon faktiskt. Men om du behandlar mig illa så blir du behandlad likadant tillbaks. Jag har inga svårigheter att undvika dig. Jag kan däremot inte vara otrevlig utan anledning.

Bråk gör mig trött. Trötta inte ut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback