Livet är underbart!

Hej Im back in business, jag mår så sanslöst jäkla bra just nu att det faktiskt bara spritter i mig! I like a lot! Ibland har man la bara flyt, det är ju så... inget att gnälla över faktiskt utan just mest bara acceptera situationen och njuuuuuuta av den!

Jag tycker Patrik den söte är gosig, jag är glad för det snart är jul, jag trivs som fan på jobbet, jag har "slutat" planera så sanslöst mycket så jag känner mig friare faktiskt, inte så uppbokad inte så slutkörd och sönderstressad.

Sedan att vissa personer inte unnar mig att må bra, utan snarare väljer att umgås med mig när jag plågas är ju intressant. Varför är folk så tråkiga?! Varför väljer man vänner utefter hur dåligt de mår? Jag fattar inte.... Men å andra sidan, alla kanske inte väljer personer efter personlighet, utan efter hur de kanske får dem själva att må...... Dvs SKITBRA i jämförelsen med kompisen som är ledsen. Alla sätt är bra utan de dåliga antar jag!

MEN, trots allt så är livet helt underbart nu, och jag håller bara tummarna för att bytet går igenom, isåfall har jag snart en egen lägenhet! Wie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback