Släktkalas i småland?!

Tjenna,
jag fick en inbjudan för ett tag sen att fira juldagen bland annat i småland, did i tell you that?
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det faktiskt. Det låter väl iofs lite roligt. Kul också att de bjöd mig, det betyder la ändå att de vill ha mig där lite? =P
Eller det kanske bara är jag i min naiva hjärna, de kanske bara var trevliga?! What do I know really?!

Anyway, pratade lite snabbt om det där igår, och jag sa att jag kan nog inte åka, för vi har en liten tradition att alltid åka hem till farmor och farfar och äta lutfisk på juldagen, lutfisk som för övrigt läggs i blöt på Annadagen som var igår, aka min namnsdag! *peka finger* Klart jag måste dit =)
Då tyckte Patrik, men om man åker till småland efteråt då, det tar ju bara två timmar... Jag vet inte ens om han var seriös faktiskt! Men anyway. Det hade ju vart ett alternativ. Om han vill? Om de vill? Nej, för tajt... kanske en annan gång... Småland är kallt!


Crap, jobbigt att inte vara tankeläsare ibland!   Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback