Jag är ledsen men jag måste..

Vet du vad?
jag släpper dig....
Du kan inte ta emot min hjälp.
Du vägrar
DU lyssnar int..
Du hör inte på
Du reagerar inte!
Du bryr dig inte.
Du använder mig som en jäkla soptunna..
Jag ska ta all din skit.
Plocka upp resterna av dig när du dödat dig själv.
Jag vill inte göra det.
Vad får jag för det?
Ännu mer skit!

Jag är inte kvar om du letar efter mig.
Det var droppen.
Jag släpper dig.
Låter dig göra vad du vill.
Jag tänker inte se på när du tar livetav dig själv!

Spottar du på mig, tro att jag går.
Förlåt.
Men du gör mig olycklig, och jag kan inte rädda mig om jag skall rädda dig samtidigt.
Du kan inte rädda dig om du räddar henne samtidigt.
Låter du henne bestämma...
Då tar du livet av oss alla tre, och jag vill inte följa med ner i ert djup!

Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback