Lite förföljelsemani?

För övrigt har jag flera dagar i rad nu när jag mött män på hållplatser, vagnar, whatever fått en underlig tanke... Som sist när jag åkte hem sent en natt och det satt en otäck människa framför mig med sådana där riktiga gubbögon! Såna som bara slickar en med blicken och verkar fokuserad på ovett! Vet du typen? Han iallafall, satt dessutom o skruvade på sig hela tiden. Jag var helt övertygad om att han skullevända sig om o sätta en pistol mot magen på mig o skjuta. Genast tänkte jag att "Fan vilken tur att jag redan sitter på vagnen till sjukhuset!!" Men det är ju sanslöst att jag har såna tankar!
Likadant igår när jag skulle till jobbet, går förbi en pelare, bakom står en man o åmar sig. Han ser, inte för att verka rasistisk eller nedlåtande på något vis, inte helt normal ut, eftersom han gör dessa konstiga röreser både med kropp och ansikte. När jag passerade honom var jag fullt beredd på att min vän skulle ropa mitt namn; " Anna akta, han kommerefter dig!" Jag trodde att jag skulle bli knivskuren.

Vad är frågan egentligen? Jag tror jag är paranoid. Vad tror du? Men samtidigt, jag vet hur jag är, men jag vetinte hur någon annan är EGENTLIGEN!? Känner jag egentligen någon så väl att jag är helt övertygad om att de aldrig i någon situation skulle döda någon människa? Hard to say? Men dejag kommer att tänka på, ingen av dem känner jag såppas väl att jag är övertygad om att de aldrig skulle... Hemskt! Men sant=/


Nej back to my paper! Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback