Morpha på..

Hahaha, fy va roligt... Har hittat en morph på nätet, så har tillbringat senaste kvarten med att morpha mig med lite kul folk... Ganska sköna resultat en del faktiskt... =P Hahaha, killar blev ju bara "kvinnligare"! Men jag tycker nog att jag o Jude Law skulle få en ganska hyfsad unge =P Tog faktiskt två pojkar jag tycker är lite söta o kollade hur deras barn skulle bli... Det roliga är att av de två bilder jag fann, skulle deras barn "bara" bli en liten knubbigare version av den andre.. Creepy.. Jättejättejätteläskigt faktiskt, för barnet var så likt dem bägge!! Oh my, jag fick precis en uppenbarelse. Hjälp. Skall nog lägga mig nu. Det här var obehagligt!

Fast ja, den sista bilden jag la upp påminner mest om hon i Space balls tycker jag!



image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback