Någonting bara för mig?

Okej, jag kallar dig Bjarne. Vad tycker du om det? Ett udda namn, eller Okej, jag kallar dig Richard, det är faktiskt hans namnsdag idag.. XD
 You lift me up honey, you make me smile again, and you make me cry. But you arent the only one... Jag har gråtit ofta på siståne, some of you know whyy, most of you dont. I prefer if is stayed taht way. Mina hemligheter, ja dumt o blogga då va? ja fruktansvärt korkat! Idiotiskt rent ut sagt.. skriva en blogg, publicera på nätet... fläka ut mina innersta känslor på ett forum där jag vet exakt hur många som läser varje dag. DOCK har jag ingen aning om vem du är som läser. Visste sure, some of you tell me, most of you dont. But I do notice when things i havnt  told you, is in your awareness and you might comfort me. Comfort me, when I havnt told you nothing...But I still love you for it!

Älskling, du är underbar, men koko =) Precis som alla andra jag känner... Jag tror jag drar dem till mig, eller förvandlar dem? Det har också hänt! Eller så är det bara min mind som är twisted och förvandlad. Svårt att avgöra från mitt håll faktiskt. Faktiskt så är "DU" i dessa inlägg  inte alltid samma person. Jobbigt va? När jag för en envägsdialog med en person, som du som läsare inte exakt vet vem det är, eller kanske exakt vet vem det är och känner igen på sättetjag talar eller skriver... Men skitsamma, "DU" är inte samma person jämt. Jag riktar mig till olika, men jag känner mig så naken när jag skriver exakt vem du är... och vad jag känner för dig. Glädje, Ilska, Förtvivlan? Spelar det ngn roll? Någon tror att jag alltid skriver om Micke när jag skriver du, vissa tror andra personer. En perosn jag känner via en person, tror att alla du-inlägg handlar om hans bästa vän... ja jo, det kan ju ge en grogrund för alla möjliga missförstånd detta.. Men när det är alltifrån 50-250 pers som läser här varje dag.. TRor du verkligen att jag vill lätta mitt hjärta för alla dem? Människor jag inte vet vilka det är? Jag är ledsen hjärtat men du får sväva i ovisshet...

"DU" är oftast den person som läser inlägget, som om jag berättar en sak för dig i förtroende, som att du är min. I dont know if you are.. Det spelar faktiskt ingen roll. Eftersom det mesta här ändå är  censurerat =)
Fast jag måste erkänna jag är snuskigt lockad av att starta en blogg, där jag döper om alla, alla alla alla... Där jag är anonym helt ock hållet. Och kör dessa tu pararellt.... här kommer funderingar om livet o allmän skit, där finns mitt hjärta?
 I know i do got one.. Men jag var ju en kille där... hahahha.... skitjobbigt att skriva som en kille.. Big nono. detla jag ner, skall nog ta bort den iofs.. Är visserlige ett par som ideligen följer den, och någon som tror jag är bög. If you only knew! I am a girl!    *smiter in på den andra, delete!*    Så borta, bara du o jag kvar kära blogg..

Min lilla dagbok, kalender och skvallerbytta.. If it wasnt for you, people wouldnt know half! Since I never tell them... men då är du där o gör ditt jobb... Läskigt..

Nej, nu är det faktiskt dags att plcoka in tvätten och göra lite fint här.
Det vankas storfrämmande, och hjärtat slår! Vet du? Idag har jag en hemlighet som ingen någonsin kommer att få reda på. Känns bra =)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback