Påhopp eller diskussion?

På tal om det... Jag blev påhoppad av en jävla gaisare igår... AS! Lite ful o äcklig.... precis som dom är allihop ;) Nej jag generaliserar inte ett dugg! Men fy fan va irriterad jag blev. Personliga påhopp för att jag håller på ett annat lag, snälla lilla nisse, blev du så full och fann ingen i din egen storlek att mucka med eller? Nej du, puttefnasker kan stanna där de hör hemma... Jävlar, hisingen är väl lagom stort att rymma de töntar som finns i den här stan, oavsett vilket av de andra lagen de håller på.... Knö in alla på Rambergsvallen! Ärligt talat, jiddra älskar jag. Men förolämpningar?! Nej tack!

Kommentarer
Postat av: ...

Annars är väl du ganska skicklig på påhopp själv eller?

2008-02-08 @ 10:05:13
Postat av: Anna*

Påhopp, av vilken sort menar du? Personliga förolämpningar? Nej inte särskilt ofta, sådant intresserar mig inte. Påhopp av den sort som upprör mig, ja sådana förekommer, dock kallas väl det utpekanden?
Annars brukar jag iofs inte bry mig om att svara anonyma människor...

Postat av: ...

Problemet är väl snarare att du inte har nån självinsikt...

2008-02-11 @ 18:50:45
Postat av: Anna*

Absolut... Det är jag mycket väl medveten om. Så varför hymla om det? Jag anser mig vara den bästa jag vet, skitsamma vad andra tycker egentligen, det är jag som är huvudperson i mitt liv. Och vad du tycker är väl det minst relevanta i sammanhanget... Faktiskt! Frågan lyder fortfarande varför du är anonym? Vågar du inte längre skriva Berg?!

2008-02-11 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback