Skridskor, aptrött, sommar?

Ok, get this.. Igår klev jag upp kvart i fem... Fattar du? Kvart i fem, det är väldigt tidigt. Det är 04:45. Det är ungefär då jag brukar lägga mig på helgerna. Jag mötte dessutom ett par grannar på väg HEM när jag var på väg till praktiken. De tyckte jag såg fräsch ut för att ha festat hela natten o ble smått förvånade att jag skulle till jobbet o inte i säng. Så kan det gå! Men men, kom till jobbet o satt där o slöa ett tag, runt 8 gjorde vi oss iordning för att dra till Ruddalen fr att åka lite skridskor! Mys? Solen sken och det var faktiskt heeeeeeelt jäkla underbart väder. Så ska vi åka underett tak? Wtf?! Så jag fulade mig, eftersom ja alla inte åkte samtidigt, tog vi ett bord på utsidan i solen, och där satt vi så de som tröttnat på att åka eller ville äta osv satt i solen me mig o myste... Lovely! Kom ju ihåg varför jag slutatt åka skridskor... Det är förbannat tråkigt faktiskt =)

Käkade min goa pastasallad, smarr, hade nog liiiiite mycket chili i min dressing, hahaha.. För hot blev det! Kände mig lite uttittad av en unges pappa som var med. Lite obehagligt. Han är ju gift. Föreslog att vi skulle hålla handen som en andra barnen... Ehm va?

Anyhow.. kom tillbaks till skolan, så ser jag att jag har massa missade samtal. Slutar tidigt serdu. Linda undrar om vi skall ses kl 1 på studs?! Hmm, why? Vet att jag skall träffa henne, men glömde ärendet. ILLA! ANyhow, mötte opp henne på "evas paley". Stavas det så eller? Satt o tjöta med henne, therese, maggan o andreas ett tag.. planerade lite, bokade lokal för omsits, för maskeradbal o hade allmänt mys helt enkelt... Men när linda drar upp det där om jättedildosarna... Då blev det iofs dags att gå =)

Kom hem, slängde i mig lite mat, och drog sedan ner på stan igen, denna gång till Victoria. Skulle planera cocktail-partayet med Carro o Alex. Visade sig att killen i garderoben stod o hängde med några polare, o de började klappa i takt när jag tog av mig jackan, hade typ 40 knappar så de tog sin lilla tid. Jävla grabbar o alltid stajla =P Lite pinsamt faktiskt... Men men vi satte oss o fick ganska mycke planerat, tänkte väl dra förbi Valand o flirta upp Sami om han vart onykter inför en grejj, men han var inte med. Förlåt Peter?!

fortsätter sen!

Kommentarer
Postat av: Mart

Är det meningen att bara människor med knivskarp syn ska kunna läsa din blogg? :P Varje gång jag ska läsa måste jag öka på textstorleken rejält, haha.

Det roliga med bror och könsrollsprylen är att hans flickvän vände total när de fick en dotter.. Innan spelade det ingen roll, men rosa ska det allt vara nu.. Hur ser fisgrönt ut?

Du har fel när du säger att det är tråkigt att åka skridskor, det vet du va? ;)

Postat av: Anna

Hehe jag kanske har för stor skärm? Jag vet inte, på min dator ser det bra ut =P Ok, kanske LITE liten text, men så jäkla grym på html o stuff har jag inte blivit ännu att jag hittat fontsize-mojen =)

Hmm, jag hoppas verkligen inte att det är så som jag kommer bli, jag är så urtrött på detta med könsroller.. Jiddrar om det i skolan day in and day out.. =/ Tråkigt att höra föresten.. Fisgrönt det är väl sådär jobbig grön mittemellan äpple o gräsgrönt? =P Fan vet jag =) Låtersom en go färg!

Och nej, jag har defentitivt inte fel när det gäller att åka skridskor! För jag tycker detär kallt =)

2008-03-01 @ 10:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback