Snor o lite annat...

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja, fast jag är inte snorig så ofta.
Titta på dig själv i spegeln:
Hela tiden, jag är ju så söt!!!  =)
Gnälla: Njae inte så värst.. men om jag är trött o hungrig så..
Skrika:
Om jag är tokförbannad!
Sova:
Älska o sova!
Ha ångest:
På söndagar?
Skada dig själv med flit:
Smärta är faktiskt ganska skönt ibland..
Ta mediciner du inte borde ta: Jag tar inga alls faktiskt.
Vilja dö:
Nej, varför skulle jag vilja det, jag kommer dö ändå!
Drömma mardrömmar: Räknas det om man dagdrömmer?
Drömma sexdrömmar: Oh ja =)
Ta droger: Inte min grej det heller!
Försöka vara annorlunda:
Trust me baby, I am different!
Klä dig i svart:
Ja, kanske, svart är ju rätt snyggt, gärna i kombo med rött!
Gå till kyrkan:
Icke, är inte välkommen!
Gå i skolan: Ja, ibland..
Röka:
Provade en gång, då kom mamma... Typiskt!
Ha sex:
Brukar o brukar? Det händer la =)
Ljuga:
Nej, för jag kommer inte ihåg vad jag ljugit om isåfall=P
Hata folk:
Nej, men jag kan tycka om vissa mindre än andra =)
Lita på folk:
Det har jag däremot sjukt svårt för!

VEM:
Saknar du:
Jag saknar faktiskt Micke..
Vill du döda: Skulle la vara äckliga djur då, typ kackerlackor?
Rörde dig sist: Svårt, Tror det var Pella, för Tina har inte rört mig idag!
Vill du slå: Berg?
Kysste dig sist: Det trodde du va?
Vill du kittla: Min älskling på jobbet för han är så himla kittlig!!
Kramade du sist: Men Gud, det vet du redan.
Vill du prata med: Ja, hade ju vart trevligt o prata med mamma förstås...
Skrek du på sist:
Det kommer jag inte ihåg
Vill du vara som:
Jag trivs bra som mig själv!
Sårade dig sist: Sara?
Vill du bli galet full med: Tänkte ju sluta med såna dumheter.
Gjorde dig riktigt glad senast: Gullet!
Fick du sms från senast: Pappa
Ringde dig senast: Tina!
Är vackrast på jorden: Det måste väl ändå vara jag?

HAR DU:
För många vänner:
Har de bästa som finns, o dom kan man aldrig ha för många av!
Förföljelsemani:
Ja, om det är mörkt ute, o jag hör fotsteg... Creeepy!
Tvångstankar:
Tyvärr, måste jag väl erkänna
Någon annan psykisk sjukdom:
Hypokondrisk?
Någon fysisk sjukdom:
Njae, bara trött!
Någon skada:
Nope!
Färgat håret:
X antal gånger!
Brutit några ben: Inte nåt faktiskt
Några piercings:
Öron och navel
Egen dator:
2 stycken
Bra självförtroende: Förmodligen? Men inte bra nog!
Kysst någon: Inte en enda! Aldrig hänt! Icke!
Haft sex:
Vad tror du själv?
Köpt kondomer:
Nej
Tagit nakenbilder:
På vem? XD
Sagt jag älskar dig till någon idag: Har sagt puppylöv idag...
Bjudit ut någon: Ja.
Varit kär:
Jag är fisk, är alltid småkär!
Dumpat någon:
Sadly, yes..
Stulit någonting:
Har väl egna pengar?
Lämnat landet:
Jo, men jag kom tillbaka?
Tuttat eld på nått:
En äng? =P
Gjort något olagligt:
Lite bus har de nog blitt.

HUR:
Går du:
Jag sätter den ena foten lite snett framför den andra och sen fortsätter jag så...
Svarar du i telefonen:
"Ja hej det är Anna!"
Fördriver du tiden:
Jag lever?
Mycket pengar har du: Jag är student??? =P
Tjänar du pengar:
Kanske det du..
Ofta diskar du:
Har diskmaskin!
Ofta städar du:
När det behövs eller när jag ska ha fest/efter festen?
Många stör du dig på:
Kanske 1 som jag kommer på.
Ofta träffar du din familj:
Systra mi, vi bor ju ihop, resten av la Famillia kanske en gång i veckan eller lite då o då.

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Ja.
På gud:
En gubbe på ett moln? ärligt? Inte en chans nånstans!
På rymdvarelser:
Vetekatten du, hade la kanske vart kul o se någon sån iofs! Fanns ju tydligen en på Mars nu, Spännande!
Att folk tycker om dig:
Förmodligen? De umgås ju med mig fortfarande?
På ett liv efter detta:
Jag hoppas på det.
Att fiskar kan tänka:
Jag är fisk? är det nåt fel på mig?
Att du kommer leva länge:
Tills jag dör tippar jag på.
 =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna, känner du inte igen min röst???
Kunde inte dyka upp ikväll eftersom tennisen hägrade

2008-02-04 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback