That's life?!

Sitter med ett alldeles underbart paper till ett litteraturseminarium imorgon. Ungefär elvatusen sidor att läsa på diverse olika sajter angående IT och skola.... passande visserligen att vi skall läsa skiten på nätet då.. Men fatta vad tråkigt det är... Halvt blind och helt galet trött. Kom dessutom på att det var idag som det skulle skrivas. Skall ju in imon inte på tisdag nästa vecka vilket jag trodde. Doh! Satt igår med en blogg till vårt kära p6, inte nöjd alls med designen, ju längre det höll på ju mer fuckade det upp sig. Himla tråkigt faktiskt. Men vad ska jag göra? Får ta tag i det där imorgon kväll kanske. Efter att jag sytt fast diverse lösa saker på min ovve =) Vankas ju halmstad i helgen bejjbi!

Åååh, usch men alltså seriöst.. Jag tror inte jag passar till att plugga, även om det här livet passar mig utmärkt =) Hur skall detta lösas? Får helt enkelt börja jobba halvtid,/plugga halvtid. Annars går det nog inte. Måste träffa mina små puppys o leka ibland. Jag mår itne bra bland vuxna tråkiga bananer som bara snackar massa skit. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback