Upptagen liten flicka!

Har precis haft ett föreningsmöte på skolan. Verkar vara himla mycket kul som händer nu! I like it!
 lite sociala evets, lite mingelkvällar, massa kärlek =)
Är så sjukt trött dock, är ute på praktik igen, underbara kids... Men det tar på krafterna vill jag lova. Hann tyvärr inte till biblioteket för att låna den där boken heller =( Får ta det imorgon?

Men då har jag ju möte igen, så jag msåte gå lite tidigare.. Sedan på onsdag så är jag iofs ledig. Det är sjukt skönt. Ja ledig på kvällen that is! Vi får se om ja sover hos en kompis, börjar ganska tidigt på torsdagen... typ halv 7.. yummy o bör vara där 6.20... Min morgontrötta ådra skriker redan på hjälp alltså. Mornar är inte min grej! Sedan på torsdagen slutar jag å andra sidan tidigt, typ 3, men ska då vara på skolan senare på kvällen igen och gå på en föreläsning om konflikthantering. Intressant som katten men ja, mycket som sagt. Borde läsa en bok eller två dessutom.

Skall fråga min söta syster om hon kan bege sig till gråbo o hålla sig där hela helgen. Sedan ska jag nog tillbringa heeeeeeeeeeela långa helgen och plugga plugga plugga.... Yummy! Så nej älskling, fråga inte om jag skall med dig ut?! Jag vet, jag har redan lovat. Jag lovar alltid för mycket... Jag är inte så smart som jag borde vara. För jag inser inte att jag borde säga:

"NEJ, jag har inte tid!"

Jag vill ju inte missa någonting.. Pucko me! Men sedan har jag iofs himla kul också... Fast jag hinner inte riktigt med allt jag borde. Bara nästan. Kanske borde trappa ner lite? Inte säga ja till allt? Har faktiskt redan börjat. Eller ja... Jag har bestämt mig iallafall..

Har bestämt mig för att inte gå på RIKTIGT allt jag tackar ja till... Eller något sånt? Vad tror du om det? Kanske kan funka till en början? Eller? Jag vet inte... En dag ska jag bli duktig på allt sånt där... Det lovar jag.

På torsdag hm ja efter föreläsningen kanske jag skall fika med Carl? Hmmm, det blev ju så dumt sist... Han glömde, OCH jag glömde med!!! Kom på det efter ett tag, nej det gjorde jag faktiskt inte alls, inte förrän jag lyssnade av mitt telesvar och hörde hans ursäkt..... =) Kul att veta att man är uppskattad... Hahah!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback