Var..

.. går gränsen för när man är vän? Vad är tillåtet? I bägge ändar av skalan?

Kommentarer
Postat av: J

Hm.. Vad handlar det om? Vilken gräns? Jag tror att oavsett vad det är för gräns som du syftar på här, vad det är för "område" vi snackar om "gräns" inom - så kan två vänner komma överens om det tillsammans. Det jobbiga är när man tillsammans med sin vän inte vill sätta ord på det som sker, när man bara ska gå runt och anta. Kommunikation är nyckeln! Vad tycker du själv? Vad känner du själv? Vad tycker vännen? Vad känner vännen? Fråga och svara. Lycka till, om det nu är dig det handlar om :)

2008-02-08 @ 20:22:21
Postat av: Adam

måste göra dig besviken nu. kanske kommer ta bort bloggen. bara dagar efter att jag lovat att inte sluta.

Postat av: Träsk

Jag läste "Adam" som "Anna" först och satte vattnet i vrångstrupen! Blev helt förskräckt! Hujeda mig! No offence Adam men inte läst din blogg så vet inte om jag borde ha samma reaktion. :P

nu funderar jag på att duscha efter jag somnade på festlokalens soffa med kläder o skor på. Götta.

2008-02-09 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback