Det är mycket nu =)

Yo, jag har en idé.  Jag ska bli som snövit, för jag är fan inte brun just nu. Strange huh? O så  har jag ganska mörkt hår, o så har jag ett rött diadem. Har lekt snövit hela dagen.. =) Töntig är jag! Sedan har jag faktiskt skrivit hemtenta ett riktigt bra tag. Är rätt nöjd faktiskt, det börjar arta sig till någonting strålande måste jag erkänna.Sedan har jag en hot date imon med, mys va? Det ringde en snubbe helt apropå o sa; Tja, du bor på nånstansgatan 73 va? Vesst vettu svarar jag o så börjar vi tjöta... Så nu ska han komma hit imon, det sugs lite dåligt här förstår du... Mmm, faktiskt, vår dammsugare har pajjat, så han ska fixa den imon kl 10. Mums mums, riktigt rolig snubbe faktiskt... Kanske lite för gammal för mig, en sådär 25-30 år, men vafan....Skratta är ju roligt =) Sedan har jag ett bus på g också.. Jag och Josefin min söta lilla prick ska ut på äventyr, ja du fattar grejjen, helt galet skall det bli... Eller njae =P men typ. På Onsdag, så skall vi sätta oss på ett ställe (ge mig ett tips på ett bra ställe på onsdag typ after work!!!!!) o hon ska peka på en snubbe hon tycker ser söt ut. Så ska vi försöka flirta upp honom. Kan du tänka dig. Roligt!!  Mmmm, bus är alltid mys. I sommar tänkte jag leta opp ett par intresserade vänner, s ska vi binda fast oss vid ett par flaggstångar ett tag, o se vad som händer. Det blir jag o Eric iallafall. Längesen det var bus nu... Volvokort... Ahhh, det var tider det! =)

Puss nu ska jag sova, och imorgon är det min heta dejt, och lite hemtentaplugg o sen lite p6möte.... Jäääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback