massa planer blir de..

kan man va så trött att man mår illa??? jag tror fan jag är det alltså... för mät för o äta, för hungrig för att inte äta.. ont i nosen min o ögat bara rinner... låter iofs mer som en förklylning eller ngt.. kanske detär med, var förkylöd i halva nosen häromdan... lite jobbigt, men jag snorar inte om du fattar, det har mest satt sig i hjärnan isåfall... Så rackarns typiskt när jag har en hemntenta som ska in imon kl 1300
yey fan va b. sedan efter det är de vfuträff o allt... får se om ja går.. har ju inte fåt nåt mail om det så.. Sedan idag ska vi planera nollningen, kan bli kul. lite trött bara som sagt.. kanske blir så att jag sover istället.. sova är nämligen det bästa jag vet. I just love it. Fast det är nog ännu bättre om ngn ligger bakom mig o andas i min nacke... Mmmm gulle, det är kärlek det =) inte vem som helst då kanske heller utan det får ju va ngn jag valt själv. För övrigt har jag väldigt snygga tånaglar faktiskt. Jag är impad.

Nej mr fastighetsskötare nu får du komma hit, jag vill sova..


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback