Min goa lilla fastighetsskötare...

Min fastighetsskötare skulle kommit igår o fixat min dammsugare, men de körde ihop sig tydligen så han kom idag istället, o han är så jäkla rolig... Satt säkert i två timmar med den där jäkla maskinen o den vägra funka... Helt galet, han sprang ner till bilen o hämta såna där testhmmmskruvmejslar? såna man kollar elen med o vi satt o tjöta o så ringde han den förre fatisgheskötaren som bara pratar finska typ o ingen fattar nåt... o han sa att det ska sitta en knapp på utsidan som man bara ska slå på.... Men inte fan fanns det ngn knapp där... Visserligen en som avgjorde om detskulle vara manuelt eller automatiskt sug...hahaha Det var riktigt roligt...., Börja snacka singstar sen o allt möjligt skit, sedan frågade han om det var en vild fest på nyår etersom klädhängaren låg i hallen... ja LÅG, men det var ju kanske bara hmm jag vet inte 20 pers 25 kanske? Förra året pajja lite glas o flaskor, och då var det bra många fler... i år var vi hälften kanske då pajjar möblerna! Jaja, är det fest så är det..

Jag ska nog bli kompis med honom, det verkar vara en roligt störd prick =)

Kommentarer
Postat av: the spion...

Du hänger på tjuvlyssnat va...skriver kommentarer och har dej?

2008-01-09 @ 21:16:09
Postat av: Lilla Spöket

Ja, nu är jag tillbaka!
God Jul och Gott Nytt År!

Jag sitter också och väntar på min fastighetsskötare, när jag kom hem så upptäckte jag att det bara finns kallvatten i min kran....*suckar*

Postat av: Anna*

Well, spionen, antingen så är du inte så clever eller så gör du dig dum? OM jag hänger på tjuvlyssnat, gå dit o kolla? OM du vet att jag hänger på tjuvlyssnat, varför då fråga?

Jag ger dig inget svar... Tyvärr, du får använda den hjärnan du fick vid födseln... Ciao!

2008-01-11 @ 00:34:48
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Träsk

hahah internetvarianten på "hänger du här ofta?" gick inte hem. :P

Idag så fick vi nån radiosändning från SVTs inspelning av Andra avenyn på högtalarna vid "scenen" på plugget. Var smått underhållande och förvirrande när man inte förstod vafan det var först (aldrig sett programmet).

"ULLA ULLA ULLA lugna ner dig, men jag struntar i det! Jag åker förbi skolan sen och pratar med Hakon, han vill också prata om det! ok puss puss"

googla Ulla och Hakon så kom jag fram till Andra avenyns wiki och så luskade jag ut vem jag lyssnat på under några timmar och 7 omtagningar: Bill Hugg!!

2008-01-11 @ 18:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback