Så fel det kan bli...

Hahaha, läste precis en rubrik på Superstart ; "Ettåring räddad ur damm" hur mycket damm måste det vara innan man behöver räddas tänkte jag... Men tji fick jag, det var ju en sån där med vatten i ANTAR JAG! För det står faktiskt ingenting om att det var vatten i, men flickan var nedkyld.. hmm hmm... Ajja... det var inte en dammhög iallafall och det var ju tur, för isåfall hade hon nog fått ngn slags allergi eller astma eller något på kuppen. Nu blir hon la bara förkyld!
det får räcka så =)


Ska på examenssittningen ikväll, Mumma alltså! Men det ska ju bli storm! undra undra om vi kommer att dö allihopa?! Kanske tillome blåsa ner i dammen? Och kommer jag ens hem inatt? Spänningen tätnar!

Kommentarer
Postat av: Träsk

Du är lite störd ibland. :> gött mos.

förresten fixa länkfärgen, den är lagom osynlig för tillfället.

2008-01-18 @ 21:49:53
Postat av: Anna*

Misson accomplished. Are you satisfied Mr Träsk?

Postat av: Träsk

Japp nu är det finemang. Du kan lita på mig att påpeka brister o fel! :]

2008-01-20 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback