Så var min helg...

Btw,
I sis a reallly stupid thingy last weekend, hmm inge bra, så den helgen som var nu tänkte jag att nej nog katten ska jag vara nykter.. så I was, sort of... =) Var på Softshkväll hos Felix i fredags, himla mys ändå, kul folk o sitta o tjöta o sådära.. Hade med mig en vinflaska, drack två-tre glas, resten tog andra som inte hade ngt eller whatever. Drog till Nivå senare, men nej det var la ingen hit så ja drog hem ganska tidigt faktiskt.

Igår då, hade asparna lite middagsittning, mums mums, pizza =P Drack vatten o cola hela kvällen, riktigt soft, vissa däckade, andra inte, jag var en av dom som inte däcka... Strange enough! Drog med ut på stan sen o hamnade på Sticky, av alla ställen, I know! Men dit begav vi oss, och jag mötte så sjukt mycket jag kände där.... Matte o hans kusin, Linus - min nolla o ltie sånt folk, Johan - som jag inte träffat sen han skaffade flickvän, för hon hatar mig(som alla andra flickvänner!!!!!!!!), Nils från norrland, En gammal flirt från typ gymnasiet, o massa annat skumt folk som sig bör. Hade himla trevligt faktiskt. Men ingen chipspåse fick jag med mig hem =) Rackarns, stängde tydligen precis då. Typiskt!

En toppenhelg faktiskt, nu återstår bara den där ja opponeringen sen är jag ledig ledig ledig... jää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback