Torsdag

Tjenna,
jag funderar på en sak.. Folk skriveri kommentarerna ibland att jag borde göra si eller göra så för att öka antingen läsarna eller whatever på min blogg. Läs: MIN BLOGG! Det innebär att det är jag som bestämmer inte du. Vill du jiddra. Klart du får det. Men att bli frustrerad över att jag inte ändrar mitt liv för att det skall passa dig är väl lite väl va? Varför skulle jag vilja vara du? I don't even know you? Jag vet inte varför jag skriver. Kanske för att vänner på annat håll ändå skall veta vad som händer i stan? Att folk som kanske inte känner mig ändå skall få en inblick i vad det innebär att vara mig o leva mitt liv. Johanna sa häromdan; Alla är huvudperson i sitt eget liv! Så jädra sant. Vem skall ha huvudrollen i mitt liv om inte jag? Det är jag som bestämmer över mig. Sorry hone, men du är bara en bikaraktär. Oavsett hur betydelsefull du är kommer du aldrig att ta över mitt liv.

Mmmm, på tal om mig igen då =P Hehe.... JAG skall imorgon hälsa på MINA föräldrar och träffa MIN bror som JAG inte sett på ett tag, och MIN nye lille söte brorson som JAG inte har träffat alls... Ska bli så himla kul alltså.... Lite skruttispluttisbebis, naaaaw. Puppylöv!! =) Sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Mor min fyller år nämlish, skall väl köpa en liten sak kanske, förmodligen en blomma.. Eller baka en tårta. Vi får se vad jag orkar med. Skall ju dessutom skriva en paper till på tisdag om dessa underbara böcker jag har... jäääää som jag längtat alltså! Eller nä..

För övrigt så är mitt liv uppochner, men det känns riktigt bra. Om alltid är upponer så är allting precis som vanligt fast riktat åt andra hållet så då får ma ju bara vända på sig. Minus och minus ger plus eller hur var det? Så så länge det är ett jämnt antal minus så blir det plus? eller? What do I know? Faktum kvarstår att jag känner mig sjukt funderad, men ändå tillfreds. Det är rätt skönt faktiskt. Skall ut på stan imon kanske? Vi får se, förmodligen inte, men på lördag ska jag hem till en kompis o ha filmmaraton. Ytterligare en skall vara där, men han ville inte se de filmer som var planerade alls, utan ville byta hela temat?! Så frågan är om vi inte byter ut honom istället. Kanske är lättare? Borde iofs baka något, muffins kanske? Kladdkakemuffins? Såna är ju smarriga, med sånt därnt klet på. Mmmmm Jag vill ha! Tror faktiskt antingen att jag tar med mig sakerna dit o bakar där... slipper jag disk med =)

Eller så skippar jag det helt o hållet för att det är för krångligt och allting? Jag vet fan inte alltså..Jag får väl helt enkelt ola... Om det blir ej så får jag stanna hos mamsen min antar jag. Eller så möter jag opp me Johanna o Henning. Lite surt att jag missar laserdomen imon, dock är jag inte så förtjust i det ändå... Men träffa nollorna är mys, o vi har ju så bra grupp =) Får gå på onsdag iallafalla... Att det är så svårt att bestämma sig då. Allt hnder hela tiden, och jag kan bara göra en sak åt gången. Hade iofs vart kul med skräckfilm. Men jag ville ju gå på Röhska. Dock känner jag knappt folk som "tål" den sortens filmer så jag vet inte, kanske borde passa på när jag får chansen? eller? Bokade ju faktiskt det först, på mitt initiativ dessutom. Men så är jag ju livrädd för skräckfilmer med. Jag vågar ju inte se dem. Minns en gång jag var på bio med Johan, såg hmm Jack the ripper tror jag det var... o varje  gång de blev läskigt tjöt han som en flicka... hahaha... Roligt! ALLA trodde det var jag! Det var galet!




fortsätter sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback