Eric min älskling!

Tjabba!
Vet du vad? Jag har faktiskt en älskling. Och det är inte vilken som helst, nej nej nej, det är Eric såklart! Det är inte alla som har en sån goding vill jag lova. Var avundsjuk! =) Vi har nämligen vart ute och shakat ass! Och där någonstans upptäckte jag att jag älskar honom, nej sluta nu, inte som "Hej jag är kär i dig, jag vill gifta mig!" mer som "Hej du är så jäkla underbar att jag bara vill äta opp dig!"... Jag vet vad du tänker, du har redan sneglat på när inlägget är skrivet och tänker; Lillskiten är full som en ättika och snackar ur hjärtat! Och jag måste erkänna du har inte helt fel, dock så är jag väl inte nykter eftersom jag faktiskt drack två aquatini på förfesten. Men därefter så har jag bara kalasat på redbull, så nej jag är inte nykter I guess... Men jag är långt ifrån full =)=)=)

Ibland blir man bara glad när man upptäcker vilka sötnosar man faktiskt har samlat på sig under åren! De där som kramar ens hjärta med ett leende! Är dom inte underbara? Vännerna! You and me forever Babe! Oslagbar var ordet!








Föresten, vem har sagt att man måste vara nykter för att vara ful? =P












Ett gott litet potpurri från när vi träffades! Förstår du nu varför jag älskar honom gossen?! Han är ju för fasen helt jäkla underbar! Man kan ju bara inte låta bli =) Efter den här showen var jag ju tvungen att bli hans vän =) Ja, vad ska jag säga? I just love you! Just as plain and simple as it may sound!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback